“Dejlig frokost men sløv betjening”
Anmeldelse af Alt Godt

Alt Godt
Beskrivelse: Kære gæst Velkommen til Alt Godt’s verden af Tapas. Vi håber I vil læne jer tilbage og nyde en aften i vores unikke univers af små retter, dejlig vin og alle de indtryk der følger med. Dette er vores legeplads for at skabe spændende, anderledes og sublime oplevelser for jer som gæst med den bedste kvalitet

Vi spiste frokost i lørdags. Sad udenfor på torvet i dejligt solskin. Måtte desværre vente længe på betjening hvilket betød at der gik over 1 time før vi fik serveret vores frokost. Maden var super men betjeningen var sløv og ineffektiv

Dato for besøg: september 2020
Tak, famthyge

Anmeldt 20. august 2020 fra mobile enheder

Fik tapas her en varm sommeraften, og sad uden for på torvet og spiste. Vi valgte “Tapas for to” og en flaske kold hvidvin. Det var rigtig lækkert. Flot serveret og virkelig velsmagende. Flink og venlig betjening. Kan kun anbefales.

Tak, j_rne
Anmeldt 29. juli 2020

Et hyggeligt sted.
Butik hvor du kan bestille take away og købe mange lækre ting.
Spisestedet er hyggeligt og de serverer flot og lækkert mad.
Service var rigtig fint

Tak, irenehI9433TC
Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

Sen aftensmad en lørdag aften bød på en lækker burger med grove fritter. Alt Godt laver den bedste chokolade-milkshake det nogensinde er smagt, og vi har efterhånden smagt mange rundt omkring i verden. Dejlig friskt og sødt personale trods det sene tidspunkt

Tak, CalleHansen
Anmeldt 8. juli 2020

Lokalet er hyggeligt indrettet, og der er masser af plads både inden og ude. Maden er dejlig og smager godt. Personalet yder en god service. Kan anbefaledes.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 350matildev

Rejsende, der kiggede på Alt Godt, kiggede også på

Næstved, Naestved Municipality

Har du været i Alt Godt? Fortæl om dine oplevelser!