“bryllupsdag”

Wok N' Chopsticks
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 19. november 2017

god betjening, god mad og hyggelige omgivelser, prisen kan jeg ikke udtale mig om da det ikke var vores men mine svigerforældres bryllupsdag, men jeg ved af egen erfaring at det ikke er det dyreste sted, men blandt de bedre restauranter i Næstved, tidsskalaen går desværre ikke tilbage til november 2016

Dato for besøg: december 2016
Tak, Rie R

Anmeldt 16. november 2017 fra mobile enheder

For at gøre en historie kort, det er som alle andre kineser restauranter, og man ved hvad man får, det er meget fint i mine øjne. Sød betjening.

Dato for besøg: november 2017
Tak, Nick N
Anmeldt 15. november 2017 fra mobile enheder

Vi var 4 voksne og 2 børn som spiste frokost i søndags. Vi valgte alle buffet og den var udmærket omend udvalget var noget begrænset. Det var dog muligt at vælge sushi, pålæg til dansk frokost samt kinesiske retter - i begrænset udvalg, men til en pris af kr 105 pr voksen (kr 59 pr barn) er det faktisk ikke så ringe og det smagte udmærket.
Kommer der gerne igen - men det blir så nok om aftenen, hvor udvalget er mere end dobbelt så stort.
Kan anbefales til børnefamilier da der er legerum.

Dato for besøg: november 2017
Tak, Evelyn W
Anmeldt 24. oktober 2017

Vores første besøg på Wok & chopstick efter ombygningen. Niveauet er helt sikkert højnet. mad af høj kvalitet, masser af variation og der bliver konstant fyldt op. Deres mongolian barbecue er absolut hele besøget værd. Glæder mig allerede til at komme igen,

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, Jesper H
Anmeldt 27. september 2017 fra mobile enheder

Besøgte Wok N’ Chopsticks efter renovering.
Må sige at den er 150% lykkes med lyst og venligt look.
Personalet er stadig super venligt og som tidligere kan jeg kun anbefale dette sted.
Nyt og lækkert og super personale

MVH
Djurskov

Dato for besøg: september 2017
Tak, 3xDjurskov

Rejsende, der kiggede på Wok N' Chopsticks, kiggede også på

Næstved, Naestved Municipality

Har du været i Wok N' Chopsticks? Fortæl om dine oplevelser!