“Fantastisk god mad..”

Wok N' Chopsticks
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt for 6. september 2017 fra mobile enheder

Fantastisk god mad, meget børnevenlig restaurent, med børnelegerum...
maden er tip top frisk, sushi, mongolian barbecue, salat, frugt, is og meget mere lækkert..
Jeg spiser tit derop og elsker deres mad.

Servicen er god venlig, imødekommende, ren og pæn restaurent..

Nb, er man til stærk suppe er peking suppen perfekt ..!!

:-)...

Tak, MHSN2012

Anmeldt for 6. september 2017

Denne restaurant tilbyder en perfekt buffet til en god pris. Udvalget i buffeen er stort, men ikke med rigtige kinesiske retter.

Tak, Michael M
Anmeldt for 18. juli 2017 fra mobile enheder

Kinesisk buffet som ligner så mange andre. Grunden til vi kommer igen er at kvalitet og pris hænger sammen. Børnene elsker at slutte af med is og slikpose. Og stemningen er hyggelig og betjeningen hurtig og smilende. Alt i alt fint når man ikke lige orker at lave mad selv og trænger til at komme lidt ud.
Hvis jeg skulle komme med en enkelt ønske, så var det et par varme retter og to slags suchi mere, så udvalget bliver lidt større.

Tak, Lizwic
Anmeldt for 11. juli 2017

Lyn hurtig betjening, De er altid hurtige til at fylde op, hvis fadene er halvtomme. Stede er dog ved at bære præg af, at det er meget besøgt. Men super godt sted til en fornuftig pris

Tak, Claus C
Anmeldt for 7. juli 2017

De byder altid velkommen med et smil, velkomstdrink og friske peanuts. Maden er utrolig god og buffeten er altid dejlig varm, intet lunkent eller køligt mad her. Vi bestiller altid buffet og der kan man vælge mellem Peking suppe eller hønsekødsuppe til start.

De laver den bedset pekingsuppe i hele danmark, som jeg personligt er ret vild med, og så kommer de med rejechips. Det kan varmt anbefales. De er altid meget venlige og hjælpsomme.

Til fødselsdage fejre de dig med et lille show og det er altid hyggeligt.

Vi desuden bestilt mad ud af huset til 30 personer da vi holdt stor fest, alt var varmt, vi fik varmeplader med, tallerkener, skåle m.m. og selvfølgelig både pekingsuppe og hønsekødsuppe.

Da restuaranten er så populær kan det sommetider være svært at få bord, så ring eventuelt ved middagstid og bestil bord, eller tag chancen og om lidt før kl 18:00

1  Tak, Maria S

Rejsende, der kiggede på Wok N' Chopsticks, kiggede også på

Næstved, Naestved Municipality

Har du været i Wok N' Chopsticks? Fortæl om dine oplevelser!