“Taps ud af huset kan ikke anbefales 👎🏼”
Anmeldelse af Café Strædet

Café Strædet
Anmeldt 30. april 2022 fra mobile enheder

Vi har ofte spist på café Strædéet og har hver gang været fint tilfreds og synes vi har fået hvad vi har betalt for.
I søndags bestilte vi tapas til 6 personer og det var utrolig dårligt - maden kom i foliebakker uden adskillelse så det meste lå hulter til bulter. Kartoflerne var kolde og kyllingen tør. Salaten slatten. Franskbrødet var ristet lang tid før afhentning og var hårdt og tørt. Virkelig en skuffende oplevelse når vi ellers tidligere har været tilfreds med maden på caféen.

Dato for besøg: april 2022
Tak, 282bentek

Anmeldt 1. april 2022

Café Strædet er en temmelig almindelig café med at standard menukort. Intet at blive overrasket over her.
Vi blev dog lidt overraskede, da vindruerne på den ene af vores brunch-anretninger viste sig at være mugne. Efter at have pointeret det fik betjeningen fik vi en skål med nye druer og en undskyldning. Det er fint, men fejlen burde bare ikke ske, og det koster et point i min anmeldelse..

Dato for besøg: april 2022
Tak, Jeppes550
Anmeldt 14. december 2021 fra mobile enheder

Jeg har været på denne cafe flere gange, og hver gang er det en fantastisk oplevelse.
Uanset om det er til kaffehygge med veninderne eller middag med familien, så er servicen og maden mm. altid i top.
Caféen emmer af hygge og afslapning med sin indretning.
Klart et besøg hver, og efter min mening den bedste cafe i Næstved.

Dato for besøg: november 2021
1  Tak, 726christinat
Anmeldt 17. november 2021 fra mobile enheder

Super lækker pastaret massere af smag og virkelig veltillavet
Venlig betjening.
Helt sikket et genbesøg vær, bedste cafebesøg i næstved.

Dato for besøg: november 2021
Tak, Morten W
Anmeldt 19. august 2021

Fik en Cafe Strædeet burger , maden/ kødet , bacon smagte bestemt ikke som det var ikke frisklavet,

Efter 1 times tid blev jeg dårlig og det blev kun meget værre.
Efter konsultation hos lægen og dennes henvisning skulle jeg kontakte restaurant og fortælle om at jeg havde fået madforgiftning. Henvendte os 2 gange, desværre var chefen lige gået begge gange, og vi blev henvist til den glade smiley de har.
Sagen er meldt til fødevarestyrelsen.
Spiser aldrig der igen og håber ikke andre får sådan en meget voldsom omgang, der har taget næsten 1 uge at komme helt til hægterne igen.

1  Tak, H7232GWanjak

Rejsende, der kiggede på Café Strædet, kiggede også på

Næstved, Naestved Municipality

Har du været i Café Strædet? Fortæl om dine oplevelser!