“Hygge, god mad og kærlig betjening”
Anmeldelse af Tap & Vin

Tap & Vin
Anmeldt 7. august 2021

Vegetar tapas god, oksemørbrad god, restaurant hygge god, vin ( en Chablis, der ikke helt levede op til forventinger om mineralitet, men FANTASTISK betjening. Vores tjener, var SÅ sød og skabte god og varm stemning omkring sig.

Dato for besøg: april 2021
Tak, 157annegretheb

Anmeldt 26. juli 2021

De serverede tapas brætter kunne da spises, men der var intet specielt over indholdet. Mindede alt for meget om det man kan finde i køledisken i den lokale Netto.

Fadøllen (Bryggerens hane) trak dog op.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, LarsB751
Anmeldt 16. maj 2021

Dejligt tapas. Velsmagende men dyr.
hurtig betjening men mangler lidt omkring corona forholdsregler.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, h t
Anmeldt 6. november 2020 fra mobile enheder

Super lækker tapas. Tydeligvis hjemmelavet og med alle mulige lækre småting. Og lækre coctails! Rimelige priser. Hyggelig atmosfære

Dato for besøg: november 2020
1  Tak, camillal37
Anmeldt 23. august 2020 fra mobile enheder

Her er kvaliteten helt i top, alt var helt perfekt og med rigtig god og venlig betjening, så er du til tapas skal dette prøves.

1  Tak, allanb242
Tapogvin, Ejer hos Tap & Vin, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. august 2020

Hej Allan.
Tusind tak for den fine anmeldelse. Vi er glade for at I nød vores mad og vi håber at se jer en anden god gang.
Mvh Daniel

Rejsende, der kiggede på Tap & Vin, kiggede også på

Næstved, Naestved Municipality

Har du været i Tap & Vin? Fortæl om dine oplevelser!