“Lækker tapas”
Anmeldelse af Tap & Vin

Tap & Vin
Anmeldt 16. august 2020 fra mobile enheder

Vi var 2 par der spiste kærlighedstapas. Meget lækkert og flot anrettet. Tilpas størrelse portioner.
God betjening. Kan bestemt anbefales.

Tak, denjyt
Tapogvin, Ejer hos Tap & Vin, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. august 2020

Hej Kjeld. Tak for den fine anmeldelse. Vi er glade for at I havde en god aften Og håber at se jer en anden god gang.
Mvh Daniel

Anmeldt 27. maj 2020

Super lækkert og velsmagende tapas, da vi ikke skulle have en stor frokost bestilte vi tapas bræt men kun til 1 person Kr 199,- og der var rigeligt til os. Vi fik 1 glas hvidvin og der kom automatisk et glas vand med. Vi sad ude man sidder lidt skævt, men fint nok. Fin og venlig betjening.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, knum4
Anmeldt 24. september 2019

Rigtig lækker frokost det er et hyggelig sted venlig personale. Har været der mange gange. Kommer gerne igen

Dato for besøg: august 2019
Tak, ManjaM35
Anmeldt 21. august 2019

En kyllingesandwich, bestående af 2 strimler peberfrugt, hvad der må svare til 30 gram kylling(4 små stykker) og derudover salat. Det lever ikke rigtig op til betegnelsen, og man får tilmed lov at betale for den mad man hverken har bestilt eller spist.
Dårlig anretning, dårlig service

Dato for besøg: august 2019
Tak, Thomas H
Anmeldt 6. august 2019 fra mobile enheder

Anden gang vi prøver tapas og det her var virkelig en køretur værd. Super flot lækkert og velsmagende og rigtig god service.
Flot sted og pæne rene toiletter.
Tag forbi hvis i er i nærheden af Næstved. Vi kommer helt sikkert igen også helt fra Dragør

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Heidi-Danmark

Rejsende, der kiggede på Tap & Vin, kiggede også på

Næstved, Naestved Municipality

Har du været i Tap & Vin? Fortæl om dine oplevelser!