Fin ekstra oplevelse

Så fin oplevelse, vi boede på danland lige ved siden af og gik lidt tilfældigt forbi på en aften... læs mere

rebeccabv85
Måske Danmarks smukkeste fyr

Allerede på vejen op til fyret ,er man klar over at man er på vej til noget stort. Snyd jer ikke... læs mere

Per N

Vi var der på en temmelig blæsende sommerdag, hvor havet viste tænder. Rigtig god udsigt, der er masser af stier og bunkers (Bunkermuseum).
Det er gratis at komme op i fyret. I de tilhørende bygninger, er der bl.a. en kaffestue og et madpakkehus, hvor der er en stensamling. Pænt, rent og vedligeholdt.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, BKC2013

Fyret skuffer aldrig, og selvom man finder ud af hvor god ens kondi er, når man har besteget tårnet, så er det besværet værd. Der er en fantastisk udsigt fra toppen, og turen derop er også flot.
Kan fint kombineres med besøg i de omkringliggende bunkers.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, 829jakobj
Anmeldt d. 10. marts 2020

Spændende sted for en udflugt. Masser af historie om fyret og de mange bunkere der ligger mellem fyres og Fyrklit. Fantastisk udsigt over Kattegat.

Dato for oplevelse: marts 2020
Tak, Soerensen11
Anmeldt d. 10. februar 2020 fra mobile enheder

Hele området omkring fyret er dejligt. I en af de gamle sidebygninger er der indrettet madpakkerum og der er en spændende udstilling af sten. Man kan nyde skrænterne, se nogle af de gamle apparater, som man brugte i fyret og frem for alt kan man for beskeden betaling gå op i toppen af fyret og nyde udsigten over land og hav.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, annaogpeterb
Anmeldt d. 16. september 2019 fra mobile enheder

En fin trappe fører op i fyrtårnet, hvor man så kommer ud til en formidabel udsigt hele vejen rundt. Det blæste kraftigt, så det gav en ekstra dimension i besøget på toppen.

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, brittspurre63