Ellenogtonny
Videbæk, Danmark

Ophold

Anmeldelse af Montra Skaga Hotel
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt for 3 uger sidenfra mobile enheder
Vi havde booket et ophold med 2 overnatninger vi ville gerne have givet 5 stjerner hvis alt klappede men det gjorde det desværre ikke, vi havde meddelt hotellet at en af to gæster havde deabetes og som vi ovenikøbet fik en mail fra hotellet at de var glade for at vi havde meddelt dette, men ak der skete intet yderligere for der var ikke skyggen af noget sukkerfri til morgenmad samt til aftensmad så tjeneren overhovedet ikke på den seddel vi medbragte som vi havde fået udleveret i receptionen.
Det som også ligger os på sinde er terrassen den er godt nok ikke vedligeholdt med skæve fliser og ukrudt.
Men meget venlig personale på stedet den første dag perfekt opvartning anden dag en fuser da vi måtte vente temmelig længe på at få anvist et bord,da vi havde fået spist vores forret gik der tre kvarter inden hovedretten kom.
Vil lige nævne det med lugten i badeværelset kunne man nok fikse med aut. duftfriskere som kan installeres.
Men ellers har vi været ok tilfreds med opholdet.
Med venligst Tonny med frue
Dato for ophold: maj 2024
Problemer med denne anmeldelse?
1.7 km fra Montra Skaga Hotel
  • Vio.com
0.2 km fra Montra Skaga Hotel
Essbereich
1.9 km fra Montra Skaga Hotel
Ved stranden
Morgenmadsstue (den blå stue)
4.4 km fra Montra Skaga Hotel
      1.087 kr.
    • Hotels.com
    1.3 km fra Montra Skaga Hotel
    Vis flere hoteller i Hirtshals

Man bliver så godt modtaget ved indcheckning - det er en fornøjelse. Og udcheckning går let.
    Værelserne er pæne og rene. Man kunne med fordel sætte et lille forhæng op ved brusenichen, så der ikke kommer så meget vand på gulvet.
    Rigtig god service. En god oplevelse.

Dato for ophold: maj 2024
    • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    Tak, Lone R
    Anmeldt d. 25. april 2024 fra mobile enheder

Alt i Alt så var vores oplevelse ikke som den plejede vi har været her 3 gange før, vi klagede over at der ingen sengelys var den ene pære var væk og den anden virkede ikke - blev ikke rep. og så var der en ulidelig stank af kloak som udsugningen ikke kunne klare, men ok hotellet er vel også ved at være gammel 😒 men personalet og deres betjening perfekt og restauran også perfekt.’
    Mde Venlig Hilsen
    Casse & Haaeman

Tak, haaeman1943
    Skaga Hotel, Direktør hos Montra Skaga Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. maj 2024

Tak for anmeldelsen. Vi er kede af at høre, at vi ikke helt kunne leve op til jeres tidligere ophold. Vi tager jeres bemærkninger op med de rette afdelinger.
    Vi er glade for at høre at servicen og vores personale var perfekt:)
    De bedste hilsner
    Dorthe, receptionen

Anmeldt d. 16. april 2024 fra mobile enheder

Fantastisk hotel med en genial beliggenhed. Skagen og resten af Nordjylland er inde for rækkevidde.
    Skønne rumlige og ikke mindst rene værelser. En dejlig restaurant og skøn morgenbuffet men det er personalet der fortjener mest ros. Smilende og hjælpsomme. Vi glæder os til næste gang.

Tak, 279jespern

Mange tak for at tage tid til at skrive denne anmeldelse. Det ser ud til at I havde et godt ophold. Vi sætter pris på roserne:)
    De bedste hilsner
    Dorthe Nielsen, receptionist

Anmeldt d. 9. april 2024

Vi er her lige nu ! Vi havde fået en smartbox i gave som vi valgte at indløse: bum 1 overnatning m/morgenmad og 2 retters menu i hotellets restaurant booket ! Bekræftigelse kom på mail!
    Vi kiggede på menukortet og tænkte mmm spændende! Vi tog det pæne tøj på og tog op i restauranten kl 20 som booket da vi ankom til hotellet ! “Modtaget af tjeneren “ et bord til 2 ? Øhh ja tak! “Okay jeg dækker lige op” ??? Jamen vi har jo reserveret bord ?
    Der blev dækket op og 2 menu kort lagt til os, vi afleverede den seddel vi fik i receptionen v/ankomsten da vi jo havde betalt hjemmefra.
    Så kommer tjeneren og siger “i skal have kyllingebryst og Citronfromage” ??? Kom igen ? Vi skal ikke have kyllingebryst og citronfromage ??? Vi skal have 2 retter fra menukortet som bestilt hjemmefra og som stod i vores bekræftelses mail ! “ nej for det er en smartbox i har brugt og da vi ikke får ret meget ud af det, er der forudbestemt en menu til jer “ ???? Vi viste mailen og der står intet om at kokken skal bestemme maden ?
    Hvis vi ville have andet måtte vi selv betale differencen ??? Iflg. Tjeneren var værdien på smartboxen 175,- pr næse i deres restaurant 🥴🥴🥴 her er vi kørt helt til Hirtshals ???
    Vi ville så bestille Blæksputtecarpaccio til forret “ja det kan vi desværre ikke tilbyde da vi skifter menuen i morgen” ???? Jamen det står på jeres menukort og har gjort det siden vi bestilte overnatningen tilbage d. 11/01-2024 ???
    Vi kan læse på andre anmeldelser at der er klaget over lugt af kloak ! Det kan vi så skrive under på FY for en banke.. der stinker og badeværelset bære præg af det er fra 1988 der er skimmel svamp i fugerne

Tak, Kenneth S
    Anmeldt d. 2. april 2024

Et super dejligt hotel, med sød og venlig personale.
    God mad og hyggelig restaurant, med en lækker udsigt over havnen.
    Et skønt sted, hvor man virkelig føler sig velkommen.
    Vi vil varmt anbefale hotellet og booker også gerne selv en anden gang.

Dato for ophold: marts 2024
    Tak, Malene J