Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com132 US$
Hotels.com132 US$
Priceline138 US$
Travelocity132 US$
Trip.com138 US$
eDreams129 US$
Anmeldt d. 26. oktober 2022

Perfekt værelse, morgenmad og aftensmad.
Super betjening i receptionen og restauranten.
Gratis opladning til el-bilen.
Pool, bordtennis og bordfodbold kan benyttes.
Hyggelige områder omkring receptionen.

Tak, 689toveh
Skaga Hotel, Direktør hos Montra Skaga Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. oktober 2022

Tusind tak for din anmeldelse. Vi er glade for I havde et godt ophold, og håber at kunne byde Jer velkommen en anden gang:)
Bedste hilsner
Dorthe, receptionist

Anmeldt d. 21. oktober 2022

Rigtig godt hotel - god beliggenhed, serviceniveauet er i top og rigtig lækker aftensmad.

- og så skønt at få velkommen sms og mail dagen før, opholdet starter; også hvis der er problemer med tv-signal f.eks. under opholdet.

Via linket i sms/mail har du mulighed for at se områdets seværdigheder og generelle info, så dejligt.

Tak, Kirsten A
Anmeldt d. 10. oktober 2022

Venlig modtagelse. Dejlig mad. Utrolig søde og opmærksomme tjenere både til aftens og morgenmad. Intet at udsætte på værelset. Sengene var fantastiske. Alt i alt et ophold uden anmærkninger. Kommer gerne tilbage

Tak, Anne P
Skaga Hotel, Direktør hos Montra Skaga Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. oktober 2022

Tusind tak for dine kommentar og at du tog tid til at rate os på Tripadvisor.
mvh - Sarah. Hotelchef

Anmeldt d. 19. september 2022

Jeg kan kun rose dette Hotel.
vi blev mødt at personale der kunne deres ting :-).
Der var store dejlige værelser som var af høj kvalitet. vores aftensmad var godt vi fik en 2 retters menu som var nok til os. Deres morgenmad var virkelige super lækkert med en lille en til halsen var der også :-) et meget veldækket morgenbord der har alt det man kunne ønske sig :-)
Vi vil helt sikkert bruge dette hotel igen :-)

John

Dato for ophold: oktober 2021
Tak, johnrB334VK
sarah routledge, Gæsteservice/reception hos Montra Skaga Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. september 2022

Tusind tak for den fine anmeldelse:)
Vi ser frem til at kunne byde jer velkommen igen.
Bedste hilsner
Dorthe Nielsen, receptionist

Anmeldt d. 27. august 2022

Vi har været på ophold på hotel skaga, hirtshals, det var et
rigtig dejligt superior værelse, rent og pænt, men ak, der var
ca 30 g og værelset var mod syd, det var ulideligt, fatter ikke
så flot et hotel ikke har air c, vi har været der flere gange og
kommer gerne igen men aldrig om sommeren mere. Dejlig
mad i restauranten og sødt personale, morgenmad i top.

Værelsestip: meget støj fra vej, især når færgen kommer ind på alle tidspunkter.
Dato for ophold: august 2022
Tak, 370hannet