Hotels.com
Orbitz.com
eDreams
Priceline124 US$
Anmeldt d. 12. juli 2022 fra mobile enheder

Vi boede her for 3 gang, og altid vores favorit Hotel, når vi skal nordpå.
Personalet er altid søde og smilende. Vi spiste en lækker 2 retters menu, som var lavet med nogle friske råvarer. Værelserne er rigtig fine.
Man føler sig rigtig godt tilpas.
Alt er bare helt i top, og kan klart anbefale et besøg.

Tak, christiankring
Anmeldt d. 4. juli 2022

Gode renoverede værelser - hjælpsomt personale, bar og pool-område er også i orden . der er en udmærket gåtur til byen/havnen med hyggelige cafeer og restauranter. Morgenmads-buffeten har et varieret udvalg, som er meget lækkert.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, susannekirstineh
sarah routledge, Gæsteservice/reception hos Montra Skaga Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. juli 2022

Tak for din fine anmeldelse, det ser ud til I havde et godt ophold :)
De bedste hilsner
Dorthe, receptionist

Anmeldt d. 27. juni 2022

Ophold med familien, lækker pool, spilområde. Dejligt sted for børn. Rigtig stort værelse. Fin lille terrasse. Dejlig udsigt fra restauranten . Rent over det hele. Man føler sig velkommen af et smilende personale. Kommer gerne igen, børn og voksne var meget tilfreds.

Værelsestip: Værelse med terrasse
Tak, susanne g
Anmeldt d. 22. maj 2022

Vi blev venligt modtaget og anvist et godt værelse. To retter dejlig mad, men vi måtte vente længe på ret nr. 2. Der var en konfirmation samtidig med os, så måske gav det for meget arbejde. Ellers fint ophold tæt på færgerne. Godt, fyldigt og varieret morgenmad. Valuta for pengene.

Dato for ophold: maj 2022
Tak, olehjorthr
Anmeldt d. 19. maj 2022

Rigtig stort værelse. Fin lille terrasse . Dejlig udsigt fra restauranten . Rent over det hele. Man føler sig velkommen af et smilende personale. nem og gratis parkering.
nem at finde og der er ikke langt til havnen. Kommer gerne igen.

Dato for ophold: maj 2022
Tak, PeterC5068
sarah routledge, Gæsteservice/reception hos Montra Skaga Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. maj 2022

Tusind tak for din anmeldelse, vi er glade for at høre, at I havde et godt ophold.
Vi håber at kunne byde jer velkommen igen:)
Bedste hilsner
Dorthe, receptionist