110 US$
Priceline118 US$
Travelocity118 US$
Orbitz.com118 US$
Anmeldt d. 27. juni 2022

Ophold med familien, lækker pool, spilområde. Dejligt sted for børn. Rigtig stort værelse. Fin lille terrasse. Dejlig udsigt fra restauranten . Rent over det hele. Man føler sig velkommen af et smilende personale. Kommer gerne igen, børn og voksne var meget tilfreds.

Værelsestip: Værelse med terrasse
Dato for ophold: juni 2022
Tak, susanne g
Anmeldt d. 22. maj 2022

Vi blev venligt modtaget og anvist et godt værelse. To retter dejlig mad, men vi måtte vente længe på ret nr. 2. Der var en konfirmation samtidig med os, så måske gav det for meget arbejde. Ellers fint ophold tæt på færgerne. Godt, fyldigt og varieret morgenmad. Valuta for pengene.

Dato for ophold: maj 2022
Tak, olehjorthr
Anmeldt d. 19. maj 2022

Rigtig stort værelse. Fin lille terrasse . Dejlig udsigt fra restauranten . Rent over det hele. Man føler sig velkommen af et smilende personale. nem og gratis parkering.
nem at finde og der er ikke langt til havnen. Kommer gerne igen.

Dato for ophold: maj 2022
Tak, PeterC5068
sarah routledge, Gæsteservice/reception hos Montra Skaga Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. maj 2022

Tusind tak for din anmeldelse, vi er glade for at høre, at I havde et godt ophold.
Vi håber at kunne byde jer velkommen igen:)
Bedste hilsner
Dorthe, receptionist

Anmeldt d. 16. april 2022

Vi blev venligt modtaget og anvist et nyt Business værelse. Tre retter dejlig mad. Intet at påklage. Restaurant med udsigt til færgerne. Næste morgen mødtes vi af et fyldigt og varieret morgenbord. Vi kommer helt sikkert igen. Fuld valuta for pengene.

Dato for ophold: april 2022
Tak, 820s_renn
Anmeldt d. 11. marts 2022

Hotellet ligger centralt og nemt i forhold til færgerne.
Jeg blev venligt og sødt modtaget af en ung receptionist og fik det
renoverede værelse tildelt.....og der var også kommet ny seng og nyt interiør i værelset,. siden jeg sidst var på hotellet for 2 år siden, meeeen badeværelset
er fortsat det samme...og der lugter fortsat FÆLT af kloak, en duft der desværre
bredte sig over hele værelset. Jeg påtalte det ved afrejsen og en anden receptionist meddelte, at de godt vidste om det, men de havde problemer med kloakken. Det havde I også for 2 år siden, måske en oprensning af afløbene ville hjælpe, for der var en ulidelig stank.
Ellers var der behageligt på hotellet, parkering lige foran døren, dejlig morgenmad med rigtig dejligt brød. Min Aperol Spritz om aftenen var lidt alternativ uden isklumper, men den yderst søde receptionist manglede måske bare lidt bartender-erfaring, så på opfordring kom der isklumper i :-)

Dato for ophold: marts 2022
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger