Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com189 $
Hotels.com189 $
CheapTickets189 $
eDreams189 $
Travelocity189 $
Orbitz.com189 $
Anmeldt d. 24. maj 2021

Dejlig modtagelse ved ankomst og hele vejen igennem sødt og hjælpsom personale. Temperatur i pool… ja det har sin fordel, da der er begrænsninger på hvor mange man må være i pool, så er det til at få børn med op igen. Vi har nydt weekenden.

Tak, Q1387UCallans
Anmeldt d. 24. maj 2021

Hele vejen igennem en god oplevelse, lige fra personalet i både reception og restaurant, til mad, værelser og omgivelser.

Vi havde 4 overnatninger, og nød hver dag :-)

Skál man finde et forbedringspunkt, så ville det være at gøre poolområde mere hyggeligt og afskærmet fra vej og reception.

Tak, 959rasmus
Anmeldt d. 24. maj 2021 fra mobile enheder

Vi boede på hotellet en nat i forbindelse med en stor familiefest, og vi var vældigt godt tilfredse. Vi oplevede en venligt og imødekommende personale, både i receptionen og ved festen. Stedet var pænt og velholdt. Det er et stort hotel, og inden ankomsten tænkte vi, at det godt kunne være et lidt koldt og upersonligt sted, men det var heldigvis ikke det, vi oplevede. Bestemt pengene værd.

Tak, Torben52
Anmeldt d. 10. maj 2021

Rigtig dejligt hotel. Har boet her 9 dage, og har nydt det Max. Vi er blevet forkælede, fantastisk service and fantastisk mad. Kommer helt sikkert tilbage. Værelserne er rene og pæne og der er gode faciliteter til at slappe af rundt på hotellet.

Dato for ophold: maj 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Passenger784423
Anmeldt d. 17. september 2020 fra mobile enheder

God beliggenhed med gratis parkering direkte ved indgangen. Stor og flot reception hvor du straks bydes velkommen i receptionen. Rigtig god betjening med stor vægt på at servicere gæsterne. Generelt store flotte lokaler, hvor der er plads til en del kursister. Værelser er flotte og velholdte hvor rengøringen er udmærket. Restauranten yder et stor morgenbuffet, hvor der er et stort udvalg af diverse retter. Kan kun anbefales.

Dato for ophold: september 2020
Tak, HardyB758