Anmeldt d. 11. november 2019 fra mobile enheder

Flot sted med fine rom med god plas og fint bad, og venlig personale, god morgenmad og fin bar, masser af plas både inde og ude.
Gå afstand til Nordsentert og stranden.
Kan anbefales og vi kommer tilbage.

Dato for ophold: november 2019
Tak, BrianK3304
Anmeldt d. 10. november 2019 fra mobile enheder

Personalet var utrolig flinke og hjælpsomme.
Maden smagte godt, og der var rigeligt med mad på tallerkenen.
Jeg synes dog der mangler lidt mere luksus efter det er 4 stjernet hotel. Heriblandt kunne poolen godt trænge til en opgradering, og muligvis lidt mære afskærmet fra receptionen.

Dato for ophold: november 2019
Tak, TripadvisingMichael
Anmeldt d. 19. oktober 2019 fra mobile enheder

Boede på hotellet i forbindelse med arbejde. Valgte hotellet pga antal stjerner, som indikerede at der var lidt luksus at finde.
Hotellet er slidt, og trænger til en opgradering.
- Pool’en er et enkelt lille bassin
- Billard bordet er slidt og skævt
- Bordtennisbordet står efter omklædningsrummet på vej til pool’en sammen med slidte træningsmaskiner.
Men personale trækker hotellet stand op.
Morgen buffet var udemærket, havde igen forventet mere holdt op imod de 4 stjerner.

Dato for ophold: oktober 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, jacobkV7729YG
Anmeldt d. 31. maj 2019

Vi fandt uden problemer Montra Skaga Hotel, som lå lige på hjørnet af omfartsvejen og med en ikke alt for spændende udsigt, med mindre man er til industribygninger.
Vi fik et dejligt værelse i stueetagen - det var rummeligt og godt indrettet, rigtig fint faktisk.
Vi var lidt sultne og skulle så op i panarama-restauranten. Der var faktisk en udsigt, emn mest til industri og færgelejer, men aktiviteten i havnen med færgernes ind- og udsejling gjorde udsigten interessant, men ærlig talt ikke så smuk.
Til gengæld var betjeningen i restauranten særdeles god. Vi fik en fiskeanretning med torsk og dejlig meget grønt til forret og hertil nød vi en sancerre hvidvin, som var meget frisk og frugtig, så de to ting klædte hinanden meget fint. Betjeningen var så opmærksom, at hun spurgte, om vi havde lyst til bare at tage det roligt og intet hastværk havde - og det passede os meget fint. Hun kom også hen til os og fortalte om de færger som sejlede ind og ud. Hun var meget opmærksom.
Til hovedret fik vi en pariserbøf med en Cote Du Rhone, og her var vinen så afgjort det bedste. Bevares, der var alt det tilbehør, som der skulle være, og der var rigeligt, men enten var kødet ikke det bedste eller også havde det fået for meget, for der var ikke meget saft deri, lidt tørt faktisk, men det blev da skyllet ned med en god vin.
Vi sluttede af med kaffe og armagnac til mig - god kaffe og god armagnac, og stadigvæk god betjening.
Morgenbuffetten var god og rigelig som den jo er på hoteller af den klasse, men betjeningen om morgenen kunne ikke leve op til aftenens standard

Dato for ophold: maj 2019
Tak, Jørgen B
Anmeldt d. 28. april 2019

Skønt sted med super god mad. Restauranten har fantastisk udsigt over hav og har en helt superb mad samt betjening. Dejlige omgivelser og helt i top værelse med gode senge, godt rum og hyggeligt. Helt igennem et skønt ophold.

Værelsestip: Havde værelse i stueplan og det var dejligt. Skøn terrasse lige udenfor.
Dato for ophold: april 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger