Nordsøen Oceanarium
Åben i dag: 10.00 - 16.00
🐡 “Lille bitte” klumpfisk 🐡

Indenfor: 4.5 liter havvand - 3000 fisk inkl. 🐡 “lille bitte” klumpfisk 🐡. SE det er Nordsøen... læs mere

Anmeldt d. 14. august 2020
Lykke F
Vedbæk, Danmark
fra mobile enheder
Det måtte vi se til 1/2 pris

Det var et godt akvarium med Danmarks fisk omkring danmark. Specielt var klumpfisken et besøg... læs mere

Anmeldt d. 3. august 2020
Scanshow
København, Danmark

Anmeldt d. 7. januar 2020

Fantastisk flotte og seværdige akvarier. Men guidens fortællinger var simpelthen for ustruktureret og usammenhængende

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, Ole53
Anmeldt d. 10. oktober 2019

Dejlig oplevelse med stor glæde hos barnebarnet over alle de fisk han kunne se. Pga alder brød han sig ikke om de steder der var mørkt eller høje lyde, men så har vi en grund til at komme igen.
Vi kom kl 10 og udenfor højsæson så det var let at komme til, overskueligt med mennesker og vi blev så glade over at se barnebarnets begejstring. Næste gang vil vi kunne endnu længere tid.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, beginiol
Anmeldt d. 4. oktober 2019 fra mobile enheder

Stort sted med mange steder at undersøge. Flotte og godt indrettede akvarier og udstillinger. Skøn udendørs legeplads og sjovt at kunne se sælerne så tæt på. Vi kunne sagtens bruge hele dagen på stedet.
En fordel at bestille billetter på forhånd ift. pris og venten i kø.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, frukrusepedersen
Anmeldt d. 6. september 2019 fra mobile enheder

Nu har vi været der, men ikke et sted vi vil besøge igen. Blæst alt for stort op i forhold til hvad det var, meget rodet og uoverskueligt.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, JoanneK1706
Anmeldt d. 8. august 2019 fra mobile enheder

Vi havde en eftermiddag fri og selvom det støvregnede tog vi afsted.
Det var der så også rigtig mange der gjorde den dag. Der var en lang kø for at komme ind men det gik rimelig hurtigt
Tip!!! Køb billetter online
Vi fik set klump fisken og sælerne og selvfølgelig en masse andre fisk.
Den god formidling og et godt sted for familier.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, 259ingec