Anmeldt d. 23. juli 2017 fra mobile enheder

Super service , søde piger☺ lækkert og spændene mad og drikke varer , hyggeligt lidt slidt men rent og pænt vil helt sikkert komme igen det ligger 10 min gang fra stranden , der kunne man købe is og kaffe hvis man havde lyst til at sidde lidt ved vandet og nyde vand og vind

Dato for ophold: juli 2017
1  Tak, TinaDybdal
Anmeldt d. 14. juli 2017 fra mobile enheder

- Lækker morgenmad : stort udvalg og BLØDKOGTE ÆG
- Delt badeværelse med alle, dog egen lille vask på værelset
- Venligt personale
- Meget skæve gulve, men gennemført gammel charmerende stil
- Ingen aircondition, så overvej at få luftet godt ud.

Dato for ophold: juli 2017
Tak, NicoleE5000
Anmeldt d. 28. oktober 2016

Vi holdt vores bryllup på Hotel Strandlyst i 2016, og havde den mest fantastiske oplevelse. Lige fra planlægningen i samarbejde med ejeren Lasse, til brunchen dagen efter festen. Lasse var uundværlig i forbindelse med planlægningen, hvor han var god til at komme med input, og samtidig forstod vores ideer, således menuen og vinsammensætningen blev lige som vi ønskede.
Køkkenet arbejde super godt sammen med vores toastmaster, så tidsplanen holdt, og der blev danset brudevals kvart i tolv :)
Personalet var utroligt, de var både søde og yderst professionelle!
Vi havde planlagt festen, således vores gæster alle sammen bestilte værelse til overnatning på hotellet, hvilket gav noget ekstra, da vi alle sammen så hinanden dagen efter og ligesom kunne runde festen af.
Vi kan kun anbefale Hotel Strandlyst til at danne rammen om en dejlig fest!

Dato for ophold: september 2016
Tak, Camilla J
Anmeldt d. 9. august 2016

En fantastisk oplevelse. "BADEHOTELLET" kom bare an. Når man kommer ind i receptionen mødes man af 50'atmosfære med mørke paneler på væggene gamle lamper i loftet. Vi havde bestilt en billig værelse med bad og toilet på gangen. Værelset er totalt 50'mægtigt uden fjernsyn og radio, og det er helt fint. Vi spiste i restauranten, maden var vel tilberedt og nede på jorden, super god. Jeg er vild med dette enkle og ukompliceret hotel.

Dato for ophold: august 2016
Tak, Fritliv
Anmeldt d. 2. juni 2015

Her er der tale om et rigtig hyggeligt, gammelt, badehotel, der tidligere har funktioneret som pensionat. Det bærer det også tydelig præg af; alt er i gammel stil, selv vinduerne lukkes med håndtag, jeg ikke har set siden jeg var barn (det er lige godt et par dage siden).
Servicen er helt i top, internettet er hurtigt, morgenmaden er varieret, frisk, og rigtig god.
Så langt så godt.
Som sagt, er det et gammelt sted, og væggene bærer tydelig præg af, at man altså opførte sig lidt bedre i "gamle dage". Oversagt til Dansk, der er MEGET lydt. Selv almindelig tale i naboværelset høres tydeligt, og et skænderi (som jeg lokaliserede 3 værelser længere nede af gangen) kunne også høres.
Men ellers fint nok, man bør dog nok enten have ørepropper eller 1 flaske whisky med sig næste gang.

Dato for ophold: juni 2015
Tak, DanN1969