Poul Noer
København, Danmark

Godt værelse på et stille sted

Anmeldelse af Motel Nordsøen
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 29. apr. 2020
Vi havde valgt Motel Nordsøen som start på voret tur rund i Nordjylland, og vi blev ikke skuffet.
Dejligt stille sted, ikke mange gæster.
Værelset er hører ikke til de største men er OK. Sengene er til den bløde side. Pænt badeværelse. Opholdsstue med (mod betaling) kaffemaskine og automatmed øl og vand. Der er et tekøkken med køleskab tæt på receptionen.
Morgenmaden er inkluderet, og der er hvad man behøver
Kommer meget gerne igen.
Dato for ophold: april 2020
3,0 ud af 5 boblerVærelser
4,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
  • Expedia.com
2.1 km fra Motel Nordsøen
Ved stranden
1.5 km fra Motel Nordsøen
Gratis parkering
Morgenmadsstue (den blå stue)
995 kr.
2.6 km fra Motel Nordsøen
1.1 km fra Motel Nordsøen
Vis flere hoteller i Hirtshals
Anmeldt d. 18. juli 2019

Pænt og rent, fin værelse, stille og roligt. Dog må jeg sige at vandtrykket på bruser er ikke eksisterende, når vi taler om det varme vand. Manglede virkelig blødkogte æg, scrambled egg, og pølser - bacon, lidt spartansk. På positiv siden, rigtig gode senge.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Jan C
Anmeldt d. 29. oktober 2018

Fred og ro og udsigt til natur på de værelse der ligger ud til skov, hvilket for os var godt, men i øvrigt et roligt sted. Enkelt og pænt og rent. God og solid morgenmad. Hjælpsomt smilende og venligt personale. Man føler sig hjemme.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, KEJ891
Anmeldt d. 16. juli 2017 fra mobile enheder

En Hirtshals tur endte på Motel Nordsøen. Vi valgte at spise her da vi havde hørt om deres stjerneskud.

Vi fik alle et fantastisk stjerneskud på motellets restaurant. Fisken var frisk, tallerkenen flot anrettet og rigtig god service - dejlig rolig stemning fra motellets gæster.

Dato for ophold: juli 2017
Tak, Jesper L
Anmeldt d. 26. juni 2017 fra mobile enheder

Motellet er et motel men...

Der er enkelt, rent og pænt med gode senge og fin plads i værelset. Der var roligt og fint at sove. Opholdsstue med bløde møbler og plads til at spise.
God morgenmad og meget imødekommende og venlig betjening.

Dato for ophold: juni 2017
Tak, erikg123
Anmeldt d. 9. juli 2015

Utroligt hjemligt og rigtigt søde værtsfamilier,de er altid smilende og i godt humør.God morgenbuffet.Pæne og rene værelser og dejlig roligt.Der er kort afstand til det meste i Hirtshals og ikke mindst Oceanariet.
Alt i alt et motel Hirtshals kan være stolte af.

Dato for ophold: august 2014
1  Tak, hosehul