Anmeldt d. 27. juli 2019 fra mobile enheder

Fantastisk beliggenhed, flot udsigt fra værelset.. og så er der ikke mere godt at sige. Hjemmesiden sagde noget helt andet.
Rodet, langsom service, meget sen rengøring, kedelig morgenmad.
Godt Hirtshals har så meget godt at byde på

Dato for ophold: juli 2019
Tak, solveigu857
Anmeldt d. 27. august 2018

Vi valgte dette hotel fordi det ligger tæt ved strand og sø og lige ved gågaden og spisesteder.
Det så også godt ud på billederne på hjemmesiden.
Hotellet er slidt, det er nusset, det er meget rodet over det hele, og selve receptionen ligner en rodebutik og morgenmaden var ringe.
Receptionen er lukket efter midnat, og da skulle vi have fået en kode for at komme ind, og den havde vi ikke fået oplyst, så vi skulle til at ringe for at få den og komme ind igen.
Værelset var stort og med en god udsigt over havet, badeværelses ventilatoren larmede så meget at man kunne lege man var til søs.
Ingen kedel, og vi kunne hellere ikke låne en, ingen glas og kopper, det var dog et køleskab, men det var i stykker.
Egentlig lidt synd at det ikke bliver ryddet lidt op og shinet lidt sådan at standarden kan komme lidt op, fordi hotellet ligger sådan et dejligt sted.

Dato for ophold: juni 2018
Tak, Øssur M
Anmeldt d. 7. maj 2018 fra mobile enheder

Super service og god pris for den fine standard
Fine værelser og stedet har en utrolig beliggenhed
Personalet er super venlig
Kan stærkt anbefales
Der er gode fiske restauranter lige om hjørnet og priserne er rimelig

Dato for ophold: maj 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, StigEP
Anmeldt d. 7. marts 2018 fra mobile enheder

Overnattede her da vi grundet grimt vejr ikke ville køre hjem
Et meget upersonligt hotel - ingen høflig betjening - ej heller til morgen maden. Og den var spartansk .
Et sted vi nok ikke anbefaler til andre men vi fik hvad vi kom efter :
En seng at sove i .

Dato for ophold: februar 2018
Tak, joggelise
Anmeldt d. 24. juli 2017 fra mobile enheder

Alt for dyrt (DKK 1050 DKK)
Ikke rent, faktisk ret nusset
Internet tilbydes gratis men virker ikke
Hotellet virker forsømt og overlever vist mest fordi mange ender i Hirtshals for at tage færgen til Norge
Vi sprang morgenmaden over

Dato for ophold: juli 2017