Anmeldt d. 2. august 2021

Det er fine nyrenoverede værelser og kan man få værelse 1-4, så er der en fin lille terrasse, hvor du kan nyde aftensolen.
Dejlig morgenmad og det sødeste værtspar.
5 minutters gang fra centrum, naturen ligger lige foran døren.
Skal du gå hærvejen er det et perfekt startsted.

Værelsestip: Værelse 1-4 med terrasse.
Dato for ophold: juli 2021
Tak, FlemmingJ883
Rikke Vandsted, Ejer hos B&B by the Sea Hirtshals, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2021

Anmeldt d. 20. juni 2021 fra mobile enheder

Skønneste sted med en fantastisk udsigt ud over Vesterhavet, hvor vi kunne nyde den smukke solnedgang. En skøn familie der ejer stedet og sørger for at oplevelsen bliver personlig og unik!
Dejlig morgenmad og skønt at man kan låne lidt service.
Tak for denne gang, vi kommer helt sikkert igen!

Værelsestip: Bestil bord på restauranterne, de kan godt være fyldte!
Dato for ophold: juni 2021
Tak, anne C
Rikke Vandsted, Ejer hos B&B by the Sea Hirtshals, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juni 2021

Anmeldt d. 14. maj 2021

Et bb med havet lige på den anden side af vejen. Ti min gang indtil centrum og samme afstand til Hirtshals fyr. Rigtig god morgenmad. Der er fint køkken, hvor du selv kan lave mad eller varme noget i mikroen.
Utrolig imødekommende betjening, glad og smilende værtinde..
et fund ❤️❤️

Dato for ophold: maj 2021
1  Tak, Susanne J
Rikke Vandsted, Ejer hos B&B by the Sea Hirtshals, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. maj 2021

Anmeldt d. 3. april 2021 fra mobile enheder

Fantastisk søde værter, god beliggenhed og rare omgivelser. Anbefales 100%! Værelserne er rigtig pæne, hyggelige og meget rene. Værterne er meget imødekommende, hjælpsomme og fleksible. Alt er bare i orden, så man har også selv lyst til at passe på stedet.

Dato for ophold: april 2021
Tak, egerschroder

Anmeldt d. 16. oktober 2020

Jeg har boet på B&B by the Sea to gange. Første gang var det kun et weekendophold. Anden gang en hel uge. Værelserne er rene, personalet er vidende, venlige, hjælpsomme og servicemindet. Morgenmaden er god, udvalget er passende og der er rigeligt af den. Fælleskøkkenet er godt udstyret med, hvad man skal bruge for at lave lidt mad. Eller stryge sit tøj. Hvad angår beliggenhede, så ligger stedet perfekt i nærhenden af Fyret, stranden (hvor man jævnligt kan nyde en fantastisk solnedgang), havnen og i gåafstand til midtbyen, hvor der er gode indkøbsmuligheder.

Dato for ophold: oktober 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 332salihaf
Rikke Vandsted, Ejer hos B&B by the Sea Hirtshals, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. oktober 2020

Tusinde tak for de flotte ord :-)