JensPetterStrommen
Tønsberg, Norge

Perfekt for mig - jeg kommer tilbage

Anmeldelse af Det Gamle Apothek
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 20. mar. 2022
Perfekt sted for flere overnatninger og når du gerne vil klare dig selv. Hadde lejlighed i hovedbygningen og det er fantastisk afslappende og behagelig. Alt jeg skal bruge for at slappe af mellem stressende arbejdsdage.
Nyt, rent og pent. Nydelig seng. Lidt trafik fra vejen, men ikke om natten. Ked af at jeg ikke kunne finde TV-kanaler på TV'n, men jeg fik logget på Netflix. Wifi var ikke hurtig, så det var svært med videomøder. Mobil dekning ( data ) er også dårlig, men der er ro på. Glæder mig til at vende tilbage når jeg kan sidde udenfor i varmt vejr.
Dato for ophold: marts 2022
Værelsestip: Lejlighed er top.
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
5,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
2.6 km fra Det Gamle Apothek
Velkommen
2.8 km fra Det Gamle Apothek
Gratis parkering
This is the view of Hesede Hovedgaard as you enter from the road through the old gate
4.4 km fra Det Gamle Apothek
850 kr.
9.4 km fra Det Gamle Apothek
Vis flere hoteller i Haslev
Anmeldt d. 5. september 2020 fra mobile enheder

Dejligt stort lyst værelse, pænt og rent. Der var fælles køkken, det gjorde vi dog ikke brug af, men det så fint ud. Nem indtjekning. Et flot og gennemrenoveret sted.
Eneste ulempe var, at dette værelse lå ud til en meget befærdet vej, og lydisoleringen var ikke det bedste. Selv med vinduet lukket troede man den var åben.
Vi besøgte skovtårnet, helt klart et besøg værd når man er på de kanter.

Dato for ophold: september 2020
Tak, R4630OHmarianneb
Anmeldt d. 23. juli 2020

havde lejet en lejlighed. Indretning var ok, fint soverum, badeværelse og stue med køkkenniche. Her var den store overraskelse. Der var ingen kaffemaskine eller mulighed for at brygge kaffe. Der fandtes kedel men ingen filterbeholder. I min optik trækker det voldsomt ned i den samlede bedømmelse. En kaffemaskine koster ikke mange kroner. Prisen for lejligheden var markedspris, så det undskylder ikke. Pulverkaffe er en nødløsning ikke kvalitet. Havde der været kaffemaskine var min vurdering været rigtig god

Dato for ophold: juli 2020
Tak, GAage
Anmeldt d. 27. maj 2018 fra mobile enheder

Fint rent lyst rum, god udsigt, god placering i skøn natur- når det er færdig renoveret og der kan ydes morgenmad bliver det helt sikkert en perle. Indtil da må man være selvforsynende, hvilket var et minus, for der er nogle km til nærmeste indkøbs muligheder

Dato for ophold: maj 2018
Tak, 368marleneh
Anmeldt d. 17. maj 2018

Møjbeskidt værelse og badeværelse.
Der var ikke rengjort på værelset. Støv, skidt og madrester lå overalt i værelset. Badeværelset var møgbeskidt, med en fyldt skraldespand, skidt i håndvasken, på gulvet og i brusekabine (inkl. kønshår) !!
Der var ikke forberedt på vores ankomst!

Dato for ophold: maj 2018
Tak, HenrikLundDK
Anmeldt d. 28. januar 2018

Fuldstændig fantastisk beliggenhed. Så smukke omgivelser ved Haslevs store gods Bregentved. Fabelagtig udsigt. Dejlige værelser med rolige omgivelser. Nemt at komme til og et rigtig godt sted at overnatte.

Dato for ophold: januar 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger