Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke underst√łtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi underst√łtter f√łlgende browsere:
S√•dan p√•virker betalinger til os r√¶kkef√łlgen af priser, der vises. V√¶relsestyperne kan variere.
Anmeldt d. 19. oktober 2020

Flot ny istandsat sted. De gamle rum havde alle f√•et navn efter deres brug .F√¶lles bad p√• gangen for 4 fire v√¶relser, men ikke noget problem. Meget personlig betjening og en sk√łn morgenmad. B√łr absolut pr√łves.

Dato for ophold: oktober 2020
    • V√¶rdi
Tak, Theis C
Anmeldt d. 19. juli 2020 fra mobile enheder

Meget dejligt, roligt og hyggeligt B and B
Fine faciliteter, hjemmelavet morgenmad. Tæt på mange lokale aktiviteter.
Værtsparret var meget informative i forhold til anbefalinger af spisesteder og oplevelser.

Tak, sidselambrosius
Anmeldt d. 15. juli 2020 fra mobile enheder

Hesede Herregaard er en perle af de f√•. Smukke omgivelser, fantastiske rammer, uovertruffen service og ikke mindst et hjerteligt v√¶rtspar, der g√łr Hesede Herregaard til noget helt specielt. Ikke mindst n√•r Claus t√¶nder op i grillen, finder den helt rette vin fra sin vink√¶lder og Kit s√łrger for at binde tingene sammen og give os noget til alle sanser.

Hip hip hurra for Kit, Claus og Gertrud

1  Tak, pypopp
Anmeldt d. 5. juli 2020

Hesede Hovedg√•rd emmer af fred og idyl. Her er en fantastisk stemning, som Kit og Claus form√•r at skabe med en indretning med respekt for stedet og med deres im√łdekommenhed. Man f√łler sig straks hjemme. V√¶relserne er store og lyse og indrettet moderne og enkelt. Badev√¶relset er stort. Vi fik l√¶kre tapas og god vin p√• terrassen med udsigt ud over den sk√łnne have. B√łrnene spillede Kongespil p√• gr√¶spl√¶nen, mens katten Gertrud kiggede p√•. G√• ikke glip af den l√¶kre morgenmad med de l√¶kreste hjemmelavede boller, fantastisk kaffe fra naboens risteri og andre l√¶kkerier. Vi sidder netop nu og finder ud af hvorn√•r vi kan komme retur igen.

Tak, StineOlsen123
Anmeldt d. 4. august 2019

Efter to overnatninger p√• Hesede Hovedg√•rd er vi vendt tilbage til K√łbenhavn helt nede i gear. G√•rden og haven er s√• fin og smuk, og der er den bedste stemning p√• stedet, som emmer af nydelse, iv√¶rks√¶tter√•nd og respekt for den omkringl√¶ggende natur og den gamle smukke bygning, man befinder sig i.
S√¶rlig kan vi anbefale morgenmad p√• terasssen med udsigt over en k√¶mpe, gr√łn have med egen s√ł og √¶ldgamle tr√¶er. Morgenmaden er virkelig l√¶kker. Den m√• I ikke snyde jer selv for, hvis i sl√•r vejen forbi - nybagte boller og den bedste kaffe i kan forestille jer.

V√¶rtsparret p√• Hesede Hovedg√•rd B&B, Kit og Klaus, var enormt venlige, og g√¶stfri og modtog os med √•bne arme. Man kan virkelig m√¶rke deres entusiasme og begejstring for stedet, som de har f√•et sat rigtig godt i stand med gamle m√łbler, sjov kunst p√• v√¶ggene og l√¶kre vine i k√¶lderen.

Huset har ogs√• en venlig og social kat, der rigtig godt kan lide at blive kl√łet bag √łret.

Vi sender vores varmeste anbefalinger til Kit og Klaus' B&B på Hesede Hovedgård - det er ikke sidste gang, vi slår vejen forbi denne lille perle.

Dato for ophold: august 2019
    • V√¶rdi