“Udemærket til prisen og placering ”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 11 websites mere!
Vismaya Suvarnabhumi Resort
Vurderet som nr. 2 ud af 5 hoteller i Racha Thewa
Anmeldt 7. november 2016 fra mobile enheder

Det er et rigtig fint hotel, hvis man skal overnatte inden næste fly. Personalet er venlige og professionelle.
Ligget dog rigtig langt fra Bangkok downtown men det betaler sig, når man skal hurtigt i lufthavnen dagen efter :-)

Overnattede: November 2016, rejste som par
Tak, Linda O

Anmeldt 14. marts 2016

Afhentning i lufthavn, indtjekning, bagagehåndtering, - fungerede fint, - stort værelse med KÆMPEseng, - udsigt til sumpe/mark/industrikvarter. Fin svimmingpool, håndklæder udleveres på anfordring. Maden ok, men dobbelt så dyr som i Khanom, hvor vi kom fra. En lille Chang kostede mere end vi betalte for en stor i Khanom.
Ok morgenbuffet.

Værelsestip: Værelser på sydsiden er meget solbeskinnede = varme. Vælg mod nord. Aircondition fungerede fint og...
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Marts 2016, rejste som par
Tak, leifi222
Anmeldt 29. november 2015 fra mobile enheder

Par med 10 måneder baby boede i standart room. Havde 1 overnatning inden vi skulle rejse hjem.
Fint hotel, søde og hjælpsomt personale.
Poolen var fyldt med blade, og rigeligt med klor. Ingen babypool.
Morgensbuffet lidt kedelig. Toastbrød, spejlæg, pølse, thaimad, juice og kaffe.

Hotellet ligger tæt på lufthavnen, ca 10 min i taxa. Det er fint hvis man kun kommer for at sove der, og videre næste dag. Ellers var placeringen alt alt for langt væk fra centrum. Ca 1 time til mbk med skytrain som koster ca 70 bath pr. person.
Eller 20 min væk fra et stort center med Ikea, Starbucks, mango, Jaspal, burgerking m.m. (Ca 170 bath for taxa)

Uden for hotellet er der øde.

Vil give hotellet 3 stjerner, men pga placering får det kun 1-2 stjerner.

Overnattede: November 2015, rejste med familie
Tak, Denmark2011
Anmeldt 9. august 2014

Vi blev efter aftale hentet i lufthavnen af hotellets minibus tidlig eftermiddag. Køreturen hen til hotellet tog ca. 10-15 minutter og sluttede et lidt mærkeligt sted - et område med blandede "småfirmaer"' boliger, byggegrunde mm. Værelserne var lidt slidte og der var noget fugtlugt i det ene af de to værelser, som vi havde bestilt (fik dog tilbudt et andet værelse, men takkede nej, da vi kun skulle have en enkelt overnatning). Dagen efter fin tilbageførsel til lufthavnen.
Tip. Vi tog en taxa ind til Bangkok sidst på eftermiddagen for at spise ude den sidste aften i Thailand. Det kan ikke anbefales. Køreturen tog ca 1 time hver vej, og det var ikke uden problemer at få en chauffør til at køre os hjem til hotellet (herunder finde vej). Næste gang vil vi vælge et hotel tættere på byen.

• Overnattede: August 2014, rejste med familie
Tak, Henrik_JDH
Anmeldt 5. april 2013

Det levet ikke op til 3,5 stjerne hotel. Personalet er ikke i mødekommende ved indtjekning og værelserne er små og beskidte. Poolen er meget lille af et hotel med 67 værelser at være. Der er 12 liggestole i alt og nole få stole og borde. Restauranten er dyr og lever ikke op til hvad man kan forvente af 3,5 stjerne hotel, vi bestilte 3 kyllingebryst hvor anden en skulle være med kartoffelmos og en kotelet. Da maden kom ar vi 3 som fik vores mad. Da vi rykkede på den manglende ret fik vi at vide at der ville gå 5 min før den kom. A den så kom var det uden kartoffelmos men med pomfritter. Da vi kontaktede personalet fik vi at vide de ikke havde kartoffelmos.

• Overnattede: April 2013, rejste med familie
Tak, Carsten K
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Racha Thewa
3,8 km væk
Golden Jade Suvarnabhumi
Nr. 297 af 891 i Bangkok
247 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Vismaya Suvarnabhumi Resort? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Vismaya Suvarnabhumi Resort

Adresse: 98 Moo 15 Soi King Kaew 43, King Kaew Rd | Bangpli, Racha Thewa 10540, Thailand
Beliggenhed: Thailand > Samut Prakan Province > Racha Thewa
Faciliteter:
Bar/lounge Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Restaurant Roomservice Bustransport Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 2 ud af 5 hoteller i Racha Thewa
Prisområde: 228 kr.-341 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3,5 stjerner — Vismaya Suvarnabhumi Resort 3.5*
Antal værelser: 67
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com, Agoda, TripOnline SA, Expedia og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Vismaya Suvarnabhumi Resort. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?