Anmeldt d. 14. marts 2016

Afhentning i lufthavn, indtjekning, bagagehåndtering, - fungerede fint, - stort værelse med KÆMPEseng, - udsigt til sumpe/mark/industrikvarter. Fin svimmingpool, håndklæder udleveres på anfordring. Maden ok, men dobbelt så dyr som i Khanom, hvor vi kom fra. En lille Chang kostede mere end vi betalte for en stor i Khanom.
Ok morgenbuffet.

Værelsestip: Værelser på sydsiden er meget solbeskinnede = varme. Vælg mod nord. Aircondition fungerede fint og lydsvagt ved lav hastighed.
Dato for ophold: marts 2016
Tak, leifi222
Anmeldt d. 29. november 2015 fra mobile enheder

Par med 10 måneder baby boede i standart room. Havde 1 overnatning inden vi skulle rejse hjem.
Fint hotel, søde og hjælpsomt personale.
Poolen var fyldt med blade, og rigeligt med klor. Ingen babypool.
Morgensbuffet lidt kedelig. Toastbrød, spejlæg, pølse, thaimad, juice og kaffe.

Hotellet ligger tæt på lufthavnen, ca 10 min i taxa. Det er fint hvis man kun kommer for at sove der, og videre næste dag. Ellers var placeringen alt alt for langt væk fra centrum. Ca 1 time til mbk med skytrain som koster ca 70 bath pr. person.
Eller 20 min væk fra et stort center med Ikea, Starbucks, mango, Jaspal, burgerking m.m. (Ca 170 bath for taxa)

Uden for hotellet er der øde.

Vil give hotellet 3 stjerner, men pga placering får det kun 1-2 stjerner.

Dato for ophold: november 2015
Tak, Denmark2011
Anmeldt d. 9. august 2014

Vi blev efter aftale hentet i lufthavnen af hotellets minibus tidlig eftermiddag. Køreturen hen til hotellet tog ca. 10-15 minutter og sluttede et lidt mærkeligt sted - et område med blandede "småfirmaer"' boliger, byggegrunde mm. Værelserne var lidt slidte og der var noget fugtlugt i det ene af de to værelser, som vi havde bestilt (fik dog tilbudt et andet værelse, men takkede nej, da vi kun skulle have en enkelt overnatning). Dagen efter fin tilbageførsel til lufthavnen.
Tip. Vi tog en taxa ind til Bangkok sidst på eftermiddagen for at spise ude den sidste aften i Thailand. Det kan ikke anbefales. Køreturen tog ca 1 time hver vej, og det var ikke uden problemer at få en chauffør til at køre os hjem til hotellet (herunder finde vej). Næste gang vil vi vælge et hotel tættere på byen.

Dato for ophold: august 2014
Tak, Henrik_JDH
Anmeldt d. 5. april 2013

Det levet ikke op til 3,5 stjerne hotel. Personalet er ikke i mødekommende ved indtjekning og værelserne er små og beskidte. Poolen er meget lille af et hotel med 67 værelser at være. Der er 12 liggestole i alt og nole få stole og borde. Restauranten er dyr og lever ikke op til hvad man kan forvente af 3,5 stjerne hotel, vi bestilte 3 kyllingebryst hvor anden en skulle være med kartoffelmos og en kotelet. Da maden kom ar vi 3 som fik vores mad. Da vi rykkede på den manglende ret fik vi at vide at der ville gå 5 min før den kom. A den så kom var det uden kartoffelmos men med pomfritter. Da vi kontaktede personalet fik vi at vide de ikke havde kartoffelmos.

Dato for ophold: april 2013
Tak, Carsten K
Anmeldt d. 17. marts 2013

Når man ankommer til hotellet, bliver man meget positivt overrasket. Det er meget moderne og flot, og ligger lidt malpalceret i forhold til de andre ved siden af. Værelset var rigtig ny moderne, med en dejlig seng, fedt badekar og toilet. Vi er glade for at vi valgte dette hotel, og at det lå så tæt på lufthavnen, da vi kun skulle være den 1 nat inden vi skulle hjem igen. Personlaet var meget venlige og hjalp til når der var brug for det. Vi bestilte frokost i restauranten, og var dog lidt skuffede over maden, men det kunne sagtens spises. Der var desværre en del larm på hotellet når vi skulle i seng, og der var meget lydt ind til naboværelset. Men alt i alt et fedt og godt hotel der kan anbefales især hvis man vil bo tæt på lufthavnen.

Dato for ophold: marts 2013
  • Rejsetype: Rejste med venner