Google
fra 17,98 $
fra 90,36 $
fra 144,90 $
Anmeldt d. 24. maj 2016 fra mobile enheder

Smukt sted dog fyldt med turister! Det er ikke så let tilgængeligt i dårligt vejr, der kravler man ind fra modsatte side via et net, men sjovt var det! Om end der var store bølger og jeg så en dame som græd fordi hun fandt det så besværligt, så man skal bestemt ikke være gangbesværet, eller bange for vand og krabber, hvis man kommer fra den side.
Det var EKSTREMT DÅRLIGT vejr da vi var der, alligevel synes jeg stedet er et besøg vejr selv i lav/regn sæsonen! :)

Dato for oplevelse: maj 2016
1  Tak, Ditte W
Anmeldt d. 5. april 2016 fra mobile enheder

Paradis, men flittigt besøgt af samtlige kinesere, så forvent mange mennesker.

Vi lejede en longtail båd fra phi phi i 4 timer for ca 1.500 B. Vi gik rundt på øen og lå ellers i vandet på den fantastiske strand. Vi har rejst meget i Thailand, men denne perle er den flotteste vi har set med det fineste sand. Her kan du tage billederne fra diverse postkort, men du deler det med ca 25 speedbåde fyldt med turister.

Vi fandt denne strand flottere end bamboo Island og phi phi, og god dagstur Phuket eller phi phi.

Alt i alt en god oplevelse og et besøg værd.

Dato for oplevelse: februar 2016
1  Tak, MadsR184
Anmeldt d. 26. marts 2016 fra mobile enheder

En fuldstændig helt & særdeles smuk & fantastisk oplevelse. Kridhvid vandstrand med koralblåt hav. Mulighed for toiletbesøg men ingen køb af drikkevarer, is eller andet.
Dog en seværdighed der er fuldstændig overrendt af mennesker. (Dog ikke ude. Grund)
Hvis muligt, så besøg stedet inden kl. 8 om morgenen.
Der er der fredsfyldt :)

Tak, Bubziz
Anmeldt d. 23. marts 2016 fra mobile enheder

For mange kinesere over det hele, men hyggeligt med en halv dags båd tur. Flotte omgivelser og man kan tage nogle sindssyge billeder - har man en kompetent, engelsktalende guide, er der også nogle sjove historier.

Tak, 879jeppeb
Anmeldt d. 19. marts 2016

Besøg dette sted så tidligt som muligt for at undgå alle de andre turister som valfarter til dette skønne sted.

Tak, KurtS905