Travelocity
Orbitz.com
Expedia.com117 $
FindHotel118 $
Anmeldt d. 23. september 2018 fra mobile enheder

Charmerende og hyggeligt gammelt hotel - i rolige omgivelser - god søvnkvalitet - rent og pænt.
Havde bedt om et værelse i stueetagen da vi ikke er gode til trapper - fik et dejligt værelse lige ved indgangen = sadelmagerens rum.

Dato for ophold: september 2018
Tak, Annette B
Peter S, Manager hos Anno 1793 Sekelgarden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. november 2018

Mange tak og paa gjensyn!

Receptionen

Anmeldt d. 6. september 2017

Gammelt hus i flere afdelinger meget charmerende ,og med Kriminalkommisær Wallanders værelse samt hans færden i Ystad ,dejlig morgenmad og super flink personale, virkelig en oplevelse ,og nemt at komme til

Dato for ophold: august 2017
Tak, pomfrit6
Anmeldt d. 17. juli 2017 fra mobile enheder

Charmerende og romantisk hotel, med venligt og imødekommende personale. Lidt i den dyre ende. Vi fik dejlig morgenmad i en hyggelig have. Centralt beliggende. Mulighed for parkering af motorcyklen i garage.

Dato for ophold: juli 2017
Tak, mette w
Anmeldt d. 22. december 2016

Ingen ordenligt service ved ankom.
Morgenmaden så dårlig, gammelt pålæg mm.
Sengelampe virkede ikke. Klædeskab kunne ikke bruges.
Det eneste positive var at det lå knald godt i forhold til byen.
Slidt og gammelt.........ikke min stil. Havde fået det anbefalet varmt.
Har ikke tænkt mig at komme igen.

Dato for ophold: december 2016
Tak, Go799825
Anmeldt d. 12. november 2016

Bindingsværk, fritliggende loftsbjælker på værelset. Lukket gammel købmandsgård. Hvis man er til det er dette stedet. Hotellet ligger super centralt i Ystad, men er som så mange andre hoteller i Sydsverige vel mere B&B end hotel. Her er gode senge, stille og fredeligt med god wi-fi. Rent og pænt på værelset. Vi to mennesker fik dog et værelse i 2 etager med 5 sovepladser. For os havde en lille sofagruppe gjort mere lykke. Men det er et udmærket sted.

Dato for ophold: november 2016
Tak, Morten B