EvaLykke P
København, Danmark

Nice stay

Anmeldelse af Etna Hotel
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 7. aug. 2019fra mobile enheder
Dejligt ophold, dog oplevede vi stor forskel på værelsernes standard. Så husk at bede om værelse væk fra vejen og helst nær poolen.
Air conditioner virkede ikke på værelset så meget varmt.
Personalet ekstra søde og opmærksomme og til min datter fødselsdag havde de sørget for stor flot kage, så forkælelse og service i top
Dato for ophold: august 2019
Problemer med denne anmeldelse?
744 kr.
  • Agoda.com
6.2 km fra Etna Hotel
Vis flere hoteller i Giarre
Anmeldt d. 13. august 2018 fra mobile enheder

Vi tilbragte 10 dage på dette lille, skønne hotel. Vi oplevede et meget imødekommende personale, som alle var utrolig servicemindede. Et sted, der er velegnet til voksne og familier med større børn.
Hotellet er bygget ud fra en gammel borg og det giver både værelser, gårdhave og poolområde et særdeles hyggeligt præg.
Endelig er der den skønneste udsigt til Etna

Dato for ophold: august 2018
Tak, birthebech
Anmeldt d. 22. juni 2017

Indkørslen er så flot og man skuffes ikke over resten. Værelser ligger spredt i flere bygninger. Vi havde udsigt til Etna fra sengen! Personalet på hotellet og i restauranten var hjælpsomt og imødekommende. Kan varmt anbefales.

Værelsestip: Hvis muligt så vælg udsigten til Etna.
Dato for ophold: juni 2017
Tak, Lis Maria S
Anmeldt d. 30. august 2016 fra mobile enheder

Super hyggeligt, autentisk.
Kan absolut anbefales.
Glæd dig til at køre ind gennem porten, og en perle er foran dig.
Hyggelige værelser, dejligt personale.
Prøv restauranten, absolut fantastisk mad.
Nyd udsigten mod Etna fra swimmingpoolens kant.

Dato for ophold: august 2016
Tak, Tut2412
Anmeldt d. 18. juli 2016

Endnu et suverænt hotel på vores Italien tur. Denne gang med udsigt til Etna fra værelset, så bliver det vidst heller ikke bedre? Jo, med det personale der var på hotellet, er det bare det perfekte sted til et besøg i Etna området, med gode råd og vejledning der var et bedre rejsebureau værdigt (ja måske lidt bedre endda).

Dato for ophold: juli 2016
Tak, PerBjerkovH
Anmeldt d. 10. juli 2016

En uges lækkert ophold på dette hyggelige hotel. Vi havde booket sent og der var ikke værelser med terrasse, men dagen efter ankomsten blev et ledigt (med flot udsigt over pool og Etna) og de super venlige personale tilbød os det.
Morgenmaden er også rigtig fin, med et pænt udvalg.

Eneste lille minus er måske beliggenheden - det er nemmest med bil, hvilket vi ikke havde. Men sjældent har jeg mødt så stor venlighed og hjælpsomhed fra hotelpersonale - altid med et smil og med følelsen af at de var der for at gøre vores ferie god. De var behjælpelig med tur til Etna, bus- og togplaner og diverse taxakørsel - på alle tider af døgnet. Så det var intet problem for os at komme rundt til det vi gerne ville.

Fordi det er et forholdsvis lille hotel er der også en rolig af hyggelig atmosfære.

Dato for ophold: juli 2016
1  Tak, brittar582