“Dejlig mad”

nr. 5 af 104 Restauranter i Giarre
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 6. august 2018 fra mobile enheder

Lækker mad i skønne omgivelser og med udsigt op til Etna.
Godt spisekort med gode italienske retter. Eneste minus er, at de slet ikke har pizza på kortet.

Dato for besøg: august 2018
Tak, birthebech

Anmeldt 22. juni 2017

Restauranten er beliggende på Etna Hotels område og har et fint udendørs område. Maden er god og autentisk. Betjeningen opmærksom og hjælpsom. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: juni 2017
Tak, Lis Maria S
Anmeldt 18. juli 2016

Denne restaurant lå i forbindelse med vores hotel, så vi var her 3 gange. Første gang var en sjov og spøjs oplevelse. Anden gang var en noget underlig oplevese, og 3. gang var helt perfekt. God italiensk mad, og når man kom lidt tættere på personalet, et varmt og fortællende sted, med sjove indslag og herlig mad.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, PerBjerkovH
Anmeldt 13. august 2015

Velsmagende mad og vin til rimelig pris.
God service af venlige og vidende tjenere.
Menukortet kunne godt udvides med børnevenlige retter.

Dato for besøg: august 2015
1  Tak, Jens K
Anmeldt 29. juli 2015

Vi ankom til hotel Etna efter 23 og receptionisten kontaktede restauranten for at høre om vi kunne få noget at spise - ingen problemer. Supersøde tjenere der ikke havde travlt med at komme af med os. Fantastiske hjemmelavede ultratynde sprøde brødskiver og dejlig mad. Den bedste husets vin. Fantastisk fisk og skønne pastaretter. Kan varmt anbefales, hvis man ikke skal have pizza. Vi spiste der flere gange, kan varmt anbefales, med skøn udendørsterasse med udsigt til Etna.
I weekenderne har de også frokosråbent

Dato for besøg: juli 2015
1  Tak, LoneCiesla

Rejsende, der kiggede på Borgo dell'Etna, kiggede også på

Riposto, Province of Catania

San Leonardello, Giarre

Har du været i Borgo dell'Etna? Fortæl om dine oplevelser!