2 personer kigger på dette hotel
Fastlås den laveste pris fra disse websites
eDreams297 $
Priceline296 $
Agoda.com296 $
Tripadvisor296 $
ZenHotels.com
Anmeldt d. 3. juli 2016

Lettere slidte men rene 2 værelses lejligheder. Fint lille køkken som er brugbart, badeværelse og soveværelse i fin størrelse med god skabsplads, dog ikke mange hylder og for få bøjler. Flot udsigt fra 1 sal og for mange, ingen udsigt i stuen. Gode parkeringsforhold. Restauranten trist og kedelig. Morgenmaden ok, men dag og aftenbuffet ligner noget jask og ingen skilning på hvad det er man spiser. Området omkring poolen er trist og smagsløs og kampen om liggestolene er en evig kamp. Selvbetjening ved poolen og bordene udenfor er ok.

Værelsestip: Lejlighederne på 1 sal er med havudsigt, ingen aircon., kun en energisk vifte som er ved at blæse en ud af sengen ;0)
Dato for ophold: juni 2016
Tak, liz280761
Anmeldt d. 2. september 2015

Vi er lige hjemkommet fra en dejlig uge med fantastisk sommervejr på den rolige ferieø Menorca, hvor vi boede på dette hyggelige hotel i Playa de Fornells. Vi havde valgt en lejlighed med havudsigt, hvilket vi vil anbefale alle, som ønsker en flot udsigt over den lille lokale strand og de lave omkringliggende ferieboliger. Lejligheden levede fint op til vores krav om størrelse og funktion og stilen var typisk spansk og meget enkel. Vi savnede dog mulighed for aircondition, som dog kun var et problem for os om natten, hvor det var meget varmt. Der var monteret en loftventilator, som virkede kølende, men samtidig også gav meget træk, så det var nogle meget varme nætter. Der var mulighed for tilkøb af wifi for 15 EUR for én enhed ad gangen for en uge. Dette fungerede ok tilfredsstillende og uden problemer med opkoblingen, men, som oplyst i receptionen, så var dækningen begrænset til restaurant, poolområde og receptionen. Vi havde købt halvpension. Morgenbuffeten var lidt svingene, men generelt ok med spejlæg, scramled eggs, rimelig stegt bacon, men lidt kedelige pølser. Der var mulighed for selv, at riste toast, og ellers var der miniflutes. Der var et par gange også pandekager. Alle dage var der frisk vandmelon og frugter. Aftenbufeten stod til gengæld til absolut bundkarakter. Eksponering af retterne var meget uinspirerende og udvalget var mest henvendt til de gæster, som holder af at spise fisk. Vi tilhører også denne kategori, men det var en stor skuffelse, da blandt andet tunsteaks og laksesteak var helt uspiselige. Der var meget lidt variation over ugen og ofte oplevede vi, at der blev serveret rester fra dagen før. Rigtig meget af maden var ganske smagsløst og kedeligt. Eneste lyspunkt var en ganske tilfredsstillende paella, som blev serveret flere gange om ugen. Vores anbefaling er: Køb ikke halvpension, hvis du har penge til, at spise på restaurant eller har mulighed for, at købe friske varer til egen madlavning i lejligheden (det er en fordel, at handle ind i de butikker, som de lokale handler i - og IKKE i det nærliggende supermarked, som har overpriser på de fleste af deres varer). Personalet i receptionen og medarbejderne i restauranten var høflige og imødekommende, hvilket gav en god stemning. Hvis hotellet fik ansat en ny kok med respekt for sit fag, fik piftet restauranten op med bla. duge på bordet (og ikke kun de kedelige stykker papir) og fyrfadslys samt lidt blomster, så ville hotellets gæster få en helt anden og bedre oplevelse og lyst til, at spise på restauranten.

Værelsestip: Lejlighed 001 - 008 ligger med flot udsigt til den nærliggende strand
Dato for ophold: august 2015
3  Tak, 130annaj
Anmeldt d. 2. august 2015

Tilfredsstille de lejlighed. Der var hvad vi havde brug for. Rengøring var fin og blev foretaget tre gange på en uge. Poolen og området omkring poolen var super dejligt, dog er liggestolene MEGET brugte, på grænsen til udtjente. Personalet var søde og meget flinke til at hjælpe, når vi havde spørgsmål. Vi spiste ingen måltider der, men valgte at gå ud at spise aftensmad, på de omkringliggende restauranter. Der ligger to supermarkederne i kort afstand fra lejlighederne. Udsigten over bugten og den lille by er fantastisk, og vi nød at sidde på vores altan og betragte det om aftenen. Området emmer af total afslapning og ingen "tam tam" om aftenen. Alt i alt en rigtig god oplevelse. Et godt tip: lad endelig det udleveret kort til el blive siddende, ellers slukker du for køleskabet!

2  Tak, Marianne A
Anmeldt d. 9. juli 2015 fra mobile enheder

Kan klart anbefale Tirant playa. Et hotel i smukke og rolige omgivelser.! Fest og farver findes der ikke meget af i området, hvilket er super godt for folk med intention om afslapning.!
Vi har ikke fortrudt det.!
Ciutedella ligger tæt på, hvis man er til fest og farver

1  Tak, Mustafa A
Anmeldt d. 7. juli 2015

Vi blev meget positivt overraskede da det var en uges rejse booket last minut og til billige penge! Vi havde en super udsigt ud over Tirant playa bugten som billederne fra Hotellet IKKE viser. Det eneste vi har at sætte en finger på, var halvpensionen som vi havde bestilt til opholdet. Morgenbuffetten manglede noget ordentligt brød, aftensmaden var noget svingende, vi havde den oplevelse af, at det kom an på hvilken kok der var på arbejde om buffetten var i orden? Solsengene ved poolen havde også nogle år på bagen og trængte til en udskiftning da ryglæn ikke fungerede mere samt at de hang noget i det. Vi ville helt sikkert på trods af disse ting komme igen en anden gang!

Værelsestip: 3 værelses lejlighed med balkon og havudsigt. Havde desuden også badekar!
1  Tak, LouiseSvendborg