“Smukke velsmagende kager i smukke omgivelser”
Anmeldelse af Pastelería De Sabors

Pastelería De Sabors
nr. 5 af 312 Restauranter i Altea
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid
Anmeldt 18. august 2017 fra mobile enheder

At vælge hvilken kager vi skulle spise, var det sværeste for alt så indbydende og smukt dekoreret ud. De kager vi endte med, smagte skønt! Og de serverede en lækker kop kaffe til.
Perfekt sted til kage- elskere!

Tak, Stine B

Anmeldt 15. juli 2017 fra mobile enheder

Købte 10 macarons med hjem. De var flotte men smagte stort set af det samme. Ellers flot indtryk, men skuffende smag.

Tak, bjarne01
Anmeldt 1. juni 2016 fra mobile enheder

Kan du godt lide at forkæle din søde tand, så er du kommet det rigtige sted hen! Vidunderlige smukke og velsmagende kager. God kaffe og fantastisk is. Her SKAL man bare holde sin kaffe pause, når man besøger Altea!

Tak, LotteAarhus
Anmeldt 1. november 2015 fra mobile enheder

Den bedste citronis jeg har smagt. De har utroligt flotte kager, som samtidig også smager fantastisk.

1  Tak, Sara T
Anmeldt 16. juli 2015 fra mobile enheder

Et must at besøge denne cafe tæt ved kirken. Lækre flotte design kager, super is og flot anrettet kaffe/thé. Der er tænkt på alt i indretning og design. Selv på toilettet

Tak, CarstenVJ

Rejsende, der kiggede på Pastelería De Sabors, kiggede også på

Altea, Costa Blanca
Altea, Costa Blanca

Har du været i Pastelería De Sabors? Fortæl om dine oplevelser!