Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere: Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Lidt bedre situationsfornemmelse fra hotellets ansatte/ledelse havde været på sin plads.
Min familie og jeg havde gennem første halvdel af vores ferie købt en masse ved poolbaren, som vi efterfølgende havde spist og drukket ved poolen - iøvrigt til meget dyre priser og meget begrænset udvalg. Da poolbaren en dag ikke åbnede til tiden, og vi havde ligget ved poolen fra klokken 09.00 og frem til klokken 12.00 uden mulighed for at købe noget i poolbaren, valgte vi at gå ud i det nærmeste supermarked for at købe lidt snacks og noget at drikke. Da vi efterfølgende begyndte at spise og drikke dette ved poolen, blev vi kontaktet af en medarbejder på hotellet, som oplyste os om, at vi af ledelsen på hotellet var blevet “fanget” på hotellets overvågning i færd med at indtage vores indkøbte varer ved poolen. Vi forklarede den ansatte, at vi ikke havde haft mulighed for at købe noget i poolbaren, og først dér oplyste hun os om, at poolbaren havde været lukket pga. sygdom blandt personalet - denne information kunne de godt have givet hotellets gæster tidligere (ingen gæster havde fået denne information).
Vi synes ikke, det er fair, at vi på den måde bliver antastet/anklaget for noget, som vi mener, at hotellet burde se igennem fingre med, når poolbaren ikke bliver åbnet. Vi fik blot at vide, at hvis vi ville have noget at spise og drikke, så måtte vi gå op på vores værelse eller gå ud for hotellets område.
Vi synes endvidere, at det var mærkeligt, at vi var de eneste, hvor dette blev påtalt, når stort set alle andre turister på hotellet havde gjort det samme som os - virkelig ubehagelig og pinlig oplevelse for os som familie!
Det resulterede i, at min familie og jeg valgte ikke at benytte hotellets poolbar og restaurant resten af ferien - hvilket andre også valgte at gøre.
Hvis et hotel har en politik om, at man kun må spise og drikke deres varer ved poolen, så har vi en forventning om, at poolbaren er åben, og at man som gæst i det mindste bliver oplyst, hvis poolbaren ikke åbner pga. sygdom. Herudover, så var udvalget af varer også MEGET begrænset, særligt når man tænker på, at hotellet promoverer sig som værende et 4 stjernet hotel!
På den positive side skal det dog siges, at hotellet er nyrenoveret og ligger meget centralt i den lille by, Tigaki. Morgenmaden på hotellet var okay, rengøringen ligeså.
Dato for ophold: oktober 2022
Værdi
Sted
Service
Problemer med denne anmeldelse?
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Visningen af bookingtilbud for hver ejendom tager højde for den kompensation, som vi har modtaget fra vores partnere. De viste priser kan variere afhængigt af værelsestyper. De viste priser er de lavest tilgængelige, svarende til den billigste værelsestype, der er til rådighed, og som leveres fra vores partnere på tidspunktet for brugerens søgning.
Vi ankommer lidt i midnat 30. september 2022 - bliver mødt at smilende dame i receptionen og får fuld information. Kommer op til den 2-vær. lejlighed SUPER😃, går ud på terrassen som er dejlig stor. Godt start, efter en nats søvn går vi ned til god morgenbuffet, lidt til den spartanske side, men udemærket. Tjekker poolområdet der også ser lovende ud, men vælger stranden. Vi kommer tilbage efter en skøn dag på stranden for lige at nappe en time ved poolen. Poolbaren mener der skal være høj musik så gæsterne ikke falder i søvn, så det blev et kort besøg. Nå vi tager en drinks på vores dejlige terrasse - troede vi….. OM det var nabohotellets eller Pelopas eget udsugningssystem fra køkkenet kan jeg ikke sige, men den larm maskinen frembragte gjorde vi ikke kunne samtale. Heldigvis kunne terrassedøren holde larmen ude SÅ hold jer væk fra vær. 309 og de lejligheder der ligger ud til nabohotellet! Vil på trods af larmen anbefale hotellet, dog skal man være opmærksom på mange trapper!
Værelsestip: Undgå lejlighederne ind til nabohotellet! Da hotellet er i flere niveauer er der mange trapper!
Dato for ophold: oktober 2022
Rejsetype: Rejste som par
Spørg cabi2009 om Pelopas Resort
Tak, cabi2009
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
God belliggenhed , ligger midt i byen. Vores værelse lå ud til poolen, og der var ingen støj fra vej eller trafik. Flotte værelser. Rengøring i top. Super venligt personale, meget hjælpsomme. Den sidste dag kunne vi beholde hotel-håndklæderne, og bruge dem ved poolen eller til brug da vi skulle i bad, da vi først rejste hjem om aftenen. Dejligt poolområde, dog kunne der godt være lidt flere solstole. For højt musik ved poolen. Der er bruser ved poolen. Dårligt internet. Gode senge. Aircondition er med i prisen. Vender gerne tilbage hertil.
Dato for ophold: august 2022
Rejsetype: Rejste med familie
Spørg Nuller37 om Pelopas Resort
Tak, Nuller37
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Gode lejligheder - vi var meget tilfredse med rengøring og udskiftning af håndklæder. Minus - høj musik hele dagen ved poolen (og dermed også på altan, når man har lejlighed mod poolen). Personalet ville/måtte ikke skrue ned “ledelsen sagde, at der skulle være høj musik, så gæsterne ikke kunne sove ved poolen, for så købte de ikke drinks”!! Efter mange gæster var utilfredse og efter vi henvendte os til guiderne, blev musikken dæmpet lidt. Liggestole blev reserveret med håndklæder fra tidlig morgen (nogle håndklæder blev liggende på liggestolene i flere dage døgnet rundt, nogle stole blev først benyttet langt senere på dagen - vil være dejligt, hvis denne “håndklæde terrorisme” blev stoppet.
Dato for ophold: maj 2022
Rejsetype: Rejste som par
Spørg JesperE230 om Pelopas Resort
Tak, JesperE230
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Meget flot, nyrenoveret hotel. Fantastisk, venligt personale. Beliggenheden lige i centrum er perfekt. Poolområdet er godt, men poolen er lidt kold. Alt ialt et dejligt hotel, som vi helt sikkert vender tilbage til.
Dato for ophold: september 2021
Søvnkvalitet
Værelser
Service
Spørg 283boa om Pelopas Resort
Tak, 283boa
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyrenoveret hotel som fungerer ubeklageligt. Fine store værelser og baderum. Dejligt pool område. Rengøring er fint. Personale og ejer/direktør Aris prøver at servicere gæsterne 100%. Tagaki er en lille charmerende badeby meget tæt på en dejlig sandstrand og i passende afstand fra Kos by. Kan varmt anbefales.
Dato for ophold: juli 2021
Rejsetype: Rejste med familie
Spørg Arne L om Pelopas Resort
4 Tak, Arne L
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.