68 $
Biba Beach(Gili Air)
82 $
54 $
  • Morgenmad inkluderet
Omah Gili Accomodation(Gili Air)(Meget for pengene!)
41 $
Hotels.com
Senang Villa(Gili Air)
82 $
Anmeldt for 27. oktober 2017

Min hustru og jeg, boede på hotellet i 2 nætter i oktober 2017 - havde oprindelig planlagt 4 overnatninger, men vi måtte ændre vores rejseplaner, hvorfor det kun blev til 2 nætter på hotellet.

Hoteller er beliggende super på Gili Air og ved et smukt koralrev, hvor der er gode snorkling muligheder. Selve hoteller er meget slidt og trænger snart til en større renovering. Vi boede i en Deluxe bungalow, der er i 2 etager. Stueetagen er indrettet med opholdsrum samt badeværelse - til orientering, kan der ikke låses til badeværelset (udefra), hvorfor dette rum står hen ulåst. 1 sal er indrettet med soverum og toilet (udendørs). Der er her heller ikke mulighed for, at låse til toilettet inde fra soveværelset, hvorfor man må sover med ulåst dør om natten.

Vores bungalow var meget slidt og hele overetagen knager virkelig meget, når man går rundt, vender sig i sengen mv.

Mht. morgenmaden, så er den ikke ligefrem prangende. Meget spartansk, dog slipper de hæderligt fra deres omelette :)

I forbindelse med vores udcheckning, havde vi forinden aftalt med receptionen at vi godt kunne ændre i vores reservation og dermed reducere vores ophold fra 4 til 2 overnatninger. Vi skulle kun betale 50% af den 3. overnatning og ville så slippe uden omkostninger for den 4. overnatning. I forbindelse med udcheckningen ændrede dette sig så - vi skulle nu betale 50% for både 3. og 4. overnatning. De beklagede at de havde givet os den anden information, men sådan var det bare! Det var tilsyneladende en fejl fra deres side og det var i princippet ikke deres problem. Vi forsøgte at sige til dem, at vi havde lavet en aftale og at de ikke bare kunne ændre på prisen efter deres godbefindende, men receptionisten var så venlig og gentage den samme sætninger (ca. 10 gange) med, at de havde lavet en fejl og der ikke var noget at gøre ved det.. Vi skulle betale og manageren var desværre ikke til stede, således vi kunne tage drøftelsen med ham.....

Ikke ligefrem service i verdensklasse, hvilket også var vores generelle indtryk af stedet.

Vi kommer ikke tilbage..

Overnattede: oktober 2017, rejste som par
Tak, Jan H
Anmeldt for 17. september 2017 fra mobile enheder

Vi havde først boet 4 dage på et andet dejligt hotel, men forlængede så vores ophold på Gili Air med et par dage og flyttede til Sunrise. Og det var vi rigtig glade for, for det er et rigtig dejligt sted med skøn beliggenhed, god atmosfære, en lækker pool når saltvandet bliver for meget og både bungalows og værelser er super hyggeligt indrettet. Super søde og smilende personale. Vi vælger Sunrise igen næste gang

Overnattede: september 2017, rejste som par
1  Tak, piatindoe
Anmeldt for 27. august 2017 fra mobile enheder

Vi havde 3 nætter i en af deres Beach-bungalows med strandudsigt. Det var ikke pengene værd at bestille med udsigt til vandet, da vi havde udsyn direkte ind i en elmast (øv!) Resortet er rigtig hyggeligt og morgenmaden er ganske fin (buffet.) Resortet ligger ud til det bedste stykke strand på hele øen, så folk kom andre steder fra for at få plads lige netop her - både til solbadning og snorkling. Personalet er venlige og imødekommende.

Overnattede: august 2017, rejste som par
1  Tak, mbarnkob
Anmeldt for 8. juli 2017

Min kæreste og jeg havde 4 overnatninger på Sunrise Gili air.
Vi boede i den mest fantastiske bungalow i to etager. Badeværelset er helt fantastisk og ikke mindst den hyggede terrasse vi havde.
Den inkluderede morgenmad er rigtig godt med alt muligt forskelligt og de laver friske æggeretter og pandekager. Jeg kunne godt have savnet noget rigtigt juice på et hotel som dette i stedet for saftevand, men det er en lille detalje.
Hotellet ligger lige direkte ned til den skønne sandstrand hvor hotellet har egne liggestole. Desværre var der ikke altid noget så vi måtte ligge på vores håndklæder, men på Gili air er det også helt okay :)
Hotellet var helt fantastisk, men på vores næste rejse bestiller vi hotel uden pool, da strandene her er de mest fantastiske vi har oplevet.

• Overnattede: juli 2017, rejste som par
1  Tak, Tina H
Anmeldt for 4. november 2016

Vi boede i seaview bungalow , som var rigtig fin, og med den flotteste udsigt.
Heller ikke i den billige ende, men man betaler for udsigt mad mm , så det gør vi gerne igen
Stemningen på hotellet er særdeles fremragende, og ejeren Niel som var tilstede næsten hver dag , var meget venlig og imødekommende.
Manageren Chris , og den indonesiske manager kan man sige det samme om .
Så var der lige Steiven fra Sulawesi , som var utrolig rar og venlig, og hans engelsk var fremragende. Han kunne samtidig fortælle en masse om gili øerne , og i det hele taget havde han en stor viden omkring hele indonesien , dens kultur , traditioner ja han vidste rigtig meget. En utrolig sympatisk mand .

Værelsestip: Bungalow seaview
  • Overnattede: oktober 2016, rejste som par