“Så lækkert ”
Anmeldelse af Pituq

Pituq
Anmeldt 27. marts 2018 fra mobile enheder

Det var så fantastisk mad, at jeg endte med at komme to gange. Begge gange var det værd! Så lækkert. Derudover virkelig hyggeligt omgivelser.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, juliahB5350FU

Anmeldt 22. januar 2018 fra mobile enheder

Super hyggelig vegansk og vegetar. Sødt personale og billige priser.
Maden serveres Instagram venligt

Dato for besøg: januar 2018
Tak, Nina K
Anmeldt 3. december 2017 fra mobile enheder

Hyggeligt lille sted, hvor man kan slappe af, mens man spiser. Dejlig frisk mad, dog var brødet lidt kedeligt. God vegetariske og vegansk mad.

Dato for besøg: december 2017
Tak, Jacqueline B
Anmeldt 1. november 2017 fra mobile enheder

Juicen var ok., men mere en smoothie end en juice.

Maden var ikke hvad vi havde regnet med. Jeg havde forventet en lækker salat, men synes egentlig ikke, at den smagte særlig godt og heller ikke af særlig meget. Min kæreste fik noget risret, der heller ikke var imponerende.

Når det er sagt - man kan få sundt mad til billige penge.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, Cecilie C
Anmeldt 13. august 2017 fra mobile enheder

I hjertet af Trawangan ligger denne lille yderst hyggelige cafe. Fyldt med charme og lækre retter både til den tørstige og sultne. Billigt og dejligt personale.. . helt sikkert et must at komme forbi her hvis man er på øen og jeg vil bestemt komme igen en anden gang.. .

Dato for besøg: august 2017
Tak, Maja B

Rejsende, der kiggede på Pituq, kiggede også på

Gili Trawangan, Gili Islands

Har du været i Pituq? Fortæl om dine oplevelser!