“Skøn thaimad!”

Køkkener: Thai
Spisemuligheder: Levering, Udendørsservering, Takeaway
Spisemuligheder: Levering, Udendørsservering, Takeaway
Anmeldt for 3. december 2017 fra mobile enheder

Hyggeligt sted, med god service. Dog kunne vi ikke regne åbningstiderne ud, nogle dage var der lukket. Mad var rigtig god!

Tak, Jacqueline B

Anmeldt for 31. august 2017 fra mobile enheder

Vi fik det bedste thai på vores tur (Bali/Gili) helt klart et besøg værd, lækkert og frisklavet mad.

Tak, irenehjortshoej
Anmeldt for 10. august 2017 fra mobile enheder

Servicen var venlig og ikke så langsom som nogen af de andre anmeldelser beskriver. Maden var super. Fik Red Curry som var skøn.

Tak, BoMathiasen
Anmeldt for 12. juni 2017 fra mobile enheder

Rigtig lækker mad. Vi smagte forårsruller og panang første dag og kom allerede igen dagen efter:-). Kan anbefales :-).

Tak, Katja R
Anmeldt for 1. juli 2016 fra mobile enheder

Hyggelig lille thai restaurant lidt væk fra hovedgaden. Skøn mad og god stemning til en fornuftig pris. Klart et sted jeg vil komme igen.

Tak, Esther R

Rejsende, der kiggede på Thai Garden, kiggede også på

Gili Trawangan, Gili Islands

Har du været i Thai Garden? Fortæl om dine oplevelser!