“Bedste thai på Gili ”

Køkkener: Thai
Spisemuligheder: Levering, Udendørsservering, Takeaway
Spisemuligheder: Levering, Udendørsservering, Takeaway
Anmeldt 31. august 2017 fra mobile enheder

Vi fik det bedste thai på vores tur (Bali/Gili) helt klart et besøg værd, lækkert og frisklavet mad.

Tak, irenehjortshoej

Anmeldt 10. august 2017 fra mobile enheder

Servicen var venlig og ikke så langsom som nogen af de andre anmeldelser beskriver. Maden var super. Fik Red Curry som var skøn.

Tak, BoMathiasen
Anmeldt 12. juni 2017 fra mobile enheder

Rigtig lækker mad. Vi smagte forårsruller og panang første dag og kom allerede igen dagen efter:-). Kan anbefales :-).

Tak, Katja R
Anmeldt 1. juli 2016 fra mobile enheder

Hyggelig lille thai restaurant lidt væk fra hovedgaden. Skøn mad og god stemning til en fornuftig pris. Klart et sted jeg vil komme igen.

Tak, Esther R
Anmeldt 27. marts 2016 fra mobile enheder

Thai Garden er hyggelig og maden er fantastisk! Noget af det bedste thaimad jeg har fået i Asien. Eneste grund til at stedet ikke får topkarakter er de høje priser. En pad-thai koster 65000 rupiah, og det er eksklusiv tax og service gebyrer! (Andre steder på øen kan retten fås til 40000-45000 rupiah, og det e rebel at mærke uden ekstra gebyr). Pengene er dog givet godt ud, og Thai Garden er klart er besøg værd.

Tak, August M

Rejsende, der kiggede på Thai Garden, kiggede også på

Gili Trawangan, Gili Islands

Har du været i Thai Garden? Fortæl om dine oplevelser!