“Rigtig lækkert”

Køkkener: Grillmad, Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt for 12. august 2017

Enormt gode pizzaer - hvilket betyder at der kan være kø, hvis man kommer lige på myldretidspunktet. En hyggelig og uformel restaurant, hvor man kan sidde og følge med i, at pizzaerne bliver lavet.

1  Tak, Christina L

Anmeldt for 3. august 2017 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg fik en "lille" pizza hver. Vi troede at vi kunne spise det hele, men der måtte vi tro om, der var en hel pizza tilbage da vi var færdige, som vi fik pakket ind og fik med hjem! Pizzaerne smagte rigtig godt, jeg er lige ved at tro at det var den bedste vi havde smagt nogensinde! Derudover fik vi en panna cotta til dessert som også smagte rigtig godt. God oplevelse!

1  Tak, michelle f
Anmeldt for 16. juli 2017 fra mobile enheder

Stedet var hyggeligt. Der er rigtig travlt i restauranten. Det er de bedste pizzaer på øen. Men når man har været i Italien og smagt italienske pizzaer. Så vil jeg mene at det her falder i fast food kategori end restaurant pizza, dvs. meget fyld på så pizzabunden i midten bliver blød og slasket. Men stadigvæk en god pizza.

1  Tak, Arnela90
Anmeldt for 12. juli 2017 fra mobile enheder

Stedet er meget populært grundet dets gode anmeldelser. Det betyder at ventetid er på cirka 45 minutter. Prisen er fornuftig og maden er rigtig god

Tak, Jens M
Anmeldt for 2. marts 2017 fra mobile enheder

Vi endte med at spise her to gange under vores ophold.

Italiener der står ved stenovn og laver de bedste pizzaer.

1  Tak, Kit R

Rejsende, der kiggede på Pizzeria Regina, kiggede også på

Gili Trawangan, Gili Islands

Har du været i Pizzeria Regina? Fortæl om dine oplevelser!