“For små portioner”

Køkkener: Grillmad, Italiensk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 3. maj 2018 fra mobile enheder

Dette var ikke besøget værd! Dog hvis du kan lide pizza er stedet mere end fint! Pastaportionerne er for små, og rødvinen fåes ligeså kold som en god champagne.

Bestil en starter og en pizza, og måske rose eller hvidvin, så skal det nok bliver en god aften på Gili t

Tak, Christian H

Anmeldt 3. september 2017 fra mobile enheder

Servicen på denne restaurant er helt i top, sjove og søde tjenere! Maden er dog ligesom så meget andet og skiller sig ikke vildt meget ud.
Stedet ligger ca. 15 minutters gang fra centrum.

Tak, Michelle A
Anmeldt 26. juli 2017 fra mobile enheder

Besøgte stedet efter anbefaling på tripadvisor. Bestilte deres store skaldyrsfad, hvilket kostede ca 800.000rp. Det meste smagte ok, men mængde og kvalitet var ikke imponerende i forhold til prisen.

Tak, Mads L
Anmeldt 11. oktober 2016 fra mobile enheder

Virkelig hyggelig restaurant med enormt søde tjenere, hvor man kan sidde ude ved stranden med fødderne i sandet og stearinlys tændt. Maden er rigtig lækker omend i den dyrere klasse på gili T. Alt i alt en dejlig oplevelse.

Tak, Sigrid D
Anmeldt 26. september 2016 fra mobile enheder

Vi sigtede efter et sted tæt på vores hotel, og Danima ligger et godt stykke væk fra larm og stress. Men det ligger bestemt ikke længere væk end man SKAL besøge dem! Stedet er super hyggelig, og maden er lækker. Personalet hyggede om os, og var helt på bølgelængde med os hele vejen igennem middagen :)
Klar anbefaling herfra!

Tak, Max L

Rejsende, der kiggede på Danima Restaurant, kiggede også på

Gili Trawangan, Gili Islands

Har du været i Danima Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!