“Hyggelige omgivelser og god mad”
Anmeldelse af Pearl Beach Lounge

Pearl Beach Lounge
Køkkener: International, Sund
Velegnet til: Smuk udsigt, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt for 15. oktober 2017 fra mobile enheder

Dejlig mad i hyggelige og rolige omgivelser på restaurantens 1. sal. Priserne er bestemt rimelige set i forhold til madens kvalitet og service fra personalet.

2  Tak, Lotte H

Anmeldt for 24. september 2017 fra mobile enheder

Vi boede på Pearl of Trawagan - fantastisk sted og samme var restauranten. Så selvom vi spiste andre steder på øen, var Pearl Beach stadig vores favorit.

Gode smage, gode råvarer, god betjening. Klart et besøg værd.

2  Tak, Ann-Sofie S
Anmeldt for 24. august 2017 fra mobile enheder

Dette sted er Gili T's perle. Vi endte med at spise her 4 gange, fordi det simpelhen var super lækkert! Super service, fantastisk flot bygning med skøn beliggenhed. Et spisested man bare må besøge under sit ophold på øen

2  Tak, lukasknigge
Anmeldt for 16. juli 2017 fra mobile enheder

Fik endelig et bord efter at have forsøgt i flere dage. Her er utrolig smukke omgivelser og man sidder privat da der er god afstand mellem bordene. Fik udsøgt mad og betjening. Eneste minus var at vires bøffer ikke var stegt som vi havde bestilt. Det bliver aldrig helt godt når en bøf skal ud og have lidt mere stegning. Det var desværre også tilfældet her. Men Pearl er helt sikkert et dejligt spisested.

1  Tak, KIMHOLM
Anmeldt for 16. juli 2017 fra mobile enheder

Der er stor udvalg på menukortet, så der er for hver en smag. Alle retter, vi fik, var velsmagende. Personalet var smilende og venlige. Udsigten fra første sal var utrolig flot. Selve restauranten er meget smuk. Nok den flotteste på Gili. Og så er priserne helt fair, og der er medregnet skat og service i prisen, så man er klar over, hvad tingene koster på forhånd. Deres cocktails er i øvrigt rigtig gode og i høj kvalitet.

Tak, Arnela90

Rejsende, der kiggede på Pearl Beach Lounge, kiggede også på

Gili Trawangan, Gili Islands

Har du været i Pearl Beach Lounge? Fortæl om dine oplevelser!