“Gennemsnitlig aftensmad”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 25. juni 2018 fra mobile enheder

Maden her serveres i store portioner og i en rygende fart.
Man venter ikke længe på et bord. Men kan også føle sig presset til at få betalt. Så næste hold Kan komme til
Maden er ok i smag. Men der kunne være kælet for maden med mere kvalitet og dermed mindre portion
Kommer ikke igen. Syns det var for middelmådigt

Dato for besøg: juni 2018
Tak, lones741

Anmeldt 6. september 2017 fra mobile enheder

Der er altid mange besøgende, og det forstår man godt. God mad til rimelige penge. Vi betalte under 40 euro for aftensmad til 4 voksne.

Dato for besøg: september 2017
Tak, claus n
Anmeldt 27. juli 2017 fra mobile enheder

Vi har spist her 3 gange ud af 4. Maden var absolut den billigste, for en familie på 2 voksne, 2 børn og en baby, med drikkevarer og pizzaer 37 euro. Maden kommer hurtigt og er super lækkert. Deres Carbonara er en af de bedste jeg har fået. Vil klart anbefale dette sted

Dato for besøg: juli 2017
1  Tak, Danny L
Anmeldt 24. juli 2017 fra mobile enheder

Det var rart at finde en restaurant med glutenfri pizza, ok mad til prisen og det går hurtigt.
Man kan få take-a-way
Godt sted hvis det skal være hurtigt og billigt.

Dato for besøg: juli 2017
1  Tak, E8051ZCkimh
Anmeldt 23. juli 2016 fra mobile enheder

Super sted hvis du er til pizza..
Vi prøvet og carbonara... Den var kedelige og alt for lidt bacon

Kan anbefale at hente maden, det går rigtig hurtig, selv om stedet var fyldt med gæster

Dato for besøg: juli 2016
2  Tak, jacobj777

Rejsende, der kiggede på Al Torchio Ristorante Pizzeria, kiggede også på

Desenzano Del Garda, Province of Brescia

San Martino della Battaglia, Desenzano Del Garda

Har du været i Al Torchio Ristorante Pizzeria? Fortæl om dine oplevelser!