“En familie på 9, uden bordreservation - fik hurtig betjening ”
Anmeldelse af Troll's Brauhaus

Troll's Brauhaus
Køkkener: Ølpub
Anmeldt 30. januar 2020 fra mobile enheder

En familie på 9, uden bordreservation. Vi fik en super service og der blev hurtigt fundet et bord, maden og drikkevarerne kom hurtigt efter bestilling. Lækre wienersnitsler med store pommesfrites, burger og spaghetti bolognese.

Tak, jeanetteellersgaardw

Anmeldt 22. juli 2019

Besøgte Troll´s Brauhaus 2 gange under vores ophold i Medebach. Begge gange til aftensmad.
Pænt udvalg i retter. Maden var god og betjeningen fin

Dato for besøg: juli 2019
Tak, OlePriisholm
Anmeldt 17. februar 2018 fra mobile enheder

Vi boede på Center Parcs Hochsauerland hvor man meget hurtig bliver træt af maden og støjen. Troll’s Brauhaus ligger i gå afstand og betjeningen er god og børnevenlig. Lille (men frisk) salatbuffet, god øl, møre ribs og en en super Schnitzel.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, SteffenHaderslev
Anmeldt 9. juli 2017 fra mobile enheder

Vores oplevelse af maden var middel. Der var alt for meget dressing på salaten. Spareribben var tør. Burgeren var dog fin nok. Samlet set en middel oplevelse. Servicen var god og tjeneren rigtig flink.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, louisek798
Anmeldt 31. juli 2016

Er ganske god til weinersnitchel ,den var veltilberedt og smagte godt ,vi var 5 person som spiste og alle fik God mad desværre haltede betjeningen og vi kunne ikke sidde samlet under parasollen, så solen brænde lidt for meget
Priser rimelige

Dato for besøg: juli 2016
Tak, iblindegaard

Rejsende, der kiggede på Troll's Brauhaus, kiggede også på

Medebach, Nordrhein-Westfalen

Har du været i Troll's Brauhaus? Fortæl om dine oplevelser!