Viva Wyndham Dominicus Beach
Bookit.com
194 $
190 $
  • Morgenmad inkluderet
El Eden Hotel(Bayahibe)(Meget for pengene!)
71 $
56 $
  • Gratis parkering
Cabana Elke(Bayahibe)(Meget for pengene!)
77 $
71 $
Hotwire.com
  • Gratis parkering
Hotel Villa Iguana(Bayahibe)(Meget for pengene!)
65 $
  • Gratis parkering
Los Flamencos Aparthotel(Bayahibe)(Meget for pengene!)
74 $
  • Pool
567 $
getaroom.com
221 $
TripAdvisor
Anmeldt for 19. december 2014

Vi var fuldt ud tilfredse med alt. Maden var god og alsidig (manglede dog lidt krydderi for vores smag). Underholdingen og aktiviteter var underholdende. Vores bungalow var dejlig og sval, Stranden helt og. Snorkling fra stranden helt acceptabelt, de holdt haven så fint ogder var altid meget pænt og rent på fælles områder.

Værelsestip: Brug det ekstra det koster for Bungalow hvis du vil have det stille. Hvis du er til fest og larm, så book hotelværelse
  • Overnattede: november 2014, rejste med familie
Tak, Splixa
VivaWyndhamDBeach, General Manager hos Viva Wyndham Dominicus Beach, svarede på denne anmeldelseSvarede 23. december 2014

Kære kunde,

Tak for at lade os vide, som nød et behageligt ophold på Viva Wyndham Dominicus Beach

Vi håber at have fornøjelsen af at tjene ny konto.

Med venlig hilsen

General Manager
Viva Wyndham Dominicus Beach & Palace

Anmeldt for 29. december 2013

Min mand og jeg er lige kommet hjem fra DR,med en masse glade minder i bagagen.Hotellet er stort og hvis man er en børnefamilie er det ideelt at tage dertil og samtidig hvis man er et par er det også et super dejligt sted at tage hen.

Vi boede i bungalow og der var /er absolut intet at udsætte på rummene,det skal dog siges at der er temmelig lydt ;) og at der ikke er noget mini køleskab på rummene,men kan du leve med det så er det helt perfekt.

På et tidspunkt røg vores aircondition,der gik et kvarter så var det oppe og køre igen og det var selv om kl var MEGET SENT.

Det kan være en god ide at man hjemmefra sørger for at have både vekslet til DR egen valuta ,men også har lidt USD med i pungen.

På hotellet har de internet,men det er meget ustabilt hvorfor vi også købte os til internet adgang på værelset,du får 25 timers internet adgang for 25 Dollars og det er godt givet ud.
Når du har "installeret " din internet adgang på en enhed,så gælder internettet kun på den enhed .En god ide er at installere VIBER hjemmefra,som er en gratis telefon tjeneste med adgang til sms og mms og telefon opkald GRATIS så længe der er wifi forbindelse.

Vi brugte det meget og lyden var klokke klar og HELT GRATIS at benytte :)

Maden er som maden er det på de fleste Hoteller,og vi havde intet at udsætte på hverken personalet eller maden.

Der ligger restauranter på hotellets område som man kan reservere plads på,Det vil sige at når du/i ankommer til jeres hotel får i 3 "billetter" som gælder i de 3 restauranter man kan reservere bord hos og så er der selvfølgelig det store spise sted som du bare kan spise på når du lyster uden at skulle reservere plads hos.

Værelsestip: Jeg vil anbefale at man tager en bungalow ,uanset om man er en familie eller par fordi dels er der ikke så langt til vandet (luksus problem ;D ) men rart nok hvis man er en familie med børn afsted
  • Overnattede: december 2013, rejste som par
4  Tak, Dorthebyth
Anmeldt for 4. september 2013

Både os og vores søn og hans veninde havde en fantastisk badeferie fra d. 1.juli - 21 juli. 2013
Vi ankom til stedet og kendte selvfølgelig det hele fra de to forrige år så det var let at falde ind med det samme. Vi havde som de andre år en bunkelow, dog havde man fjernet det lille køleskab der plejer at være, hvilket vi var noget utilfreds med og brokkede os over, men dem havde man af en eller ande grund fjernet fra alle bunkelows. Det skal siges, at vi blev forsynet med rigelig vand hver dag og altid i baren og andre ster kunne fylde flasker med kold frisk vand.
Hvis man ikke syntes, at den overdådig buffé med fine friske varer dækker alles behov, så er det fordi man er født men en guld ske i en vis legemsdel. Der tages endda hensyn til forskellige nationaliteter og serveres på visse dage deres specille mad.Hvis nogen er blevet syge kunne det skyldes at de fleste vi har set gå i restauranten ikke vasker deres hænder eller spritter dem af med det sprit der så fint hænger til formålet alle steder. Går noget i stykker eller ikke er iorden bliver det lavet meget hurtig, som hvis der springer en pære, ja så bliver den skiftet med det samme. Personalet som var en del af de samme som vi kendt fra de 2 forrige år er altid smilende og søde, men det er klart at hvis man tror man kan holde ferie sådan et sted uden at give drikkepenge for det kæmpe arbejde og arrangement de lægger for dagen fra tidlig morgen til over midnat og til den noget sparsomme løn de får, ja så er det da muligt man bliver mødt med sure miner, men det har vi aldrig oplevet, tværtimod. De ture vi har været på har altid været med meget smilende og arrangeret personale og guider og levet 100 procent op til forventningerne. Vandet er fantastisk, underholdningen er fantastisk, men den samme år efter år. Det eneste minus er at der ikke er meget at se på uden for resortet og det kan være noget anstrengende med de mennesker der tikker for at man skal handle hos dem, men de skal jo også leve. Tag til Bayahibe eller Romana med den lokale "bus" der kommer ved møbelpolsteren lidt oppe af gaden udenfor, det koster 1 doller til Bayahibe og 1 1/2 til Romana og så er det en "Bus" man kommer hinanden ved i og sammen med lokalbefolkningen. Tag også en tur til Santa Dominco selv om det er en lidt lang tur (er ved at blive lavet ny motorvej hele vejen) besøg evt. ChinaTown og oplev et prisnevú vi slet ikke er vant til. Vi vil gerne se noget andet, men jeg er ikke sikker på, at det er sidste gang vi har besøgt dette dejlige sted med dets dejlige varme smilende personale. Tak for en god ferie i 3 uger.

Værelsestip: Bestil Bunkelow med havudsigt tættest på spisesalen
  • Overnattede: juli 2013, rejste med familie
3  Tak, Rudy H
Anmeldt for 13. august 2013

Hold jer væk, al ferie bliver ødelagt for jer

Ferieoplevelser fra et mareridtsophold på et katastrofehotel, hvor service ikke fandtes.

2 ugers ferie blev til 2 ugers sygdom på grund at bakterier via en salmonella eller kolibakterie forgiftning påført os fra hotellet, og dette i lighed med utrolig mange andre familier. Der var tale om over 100 nye sygdomstilfælde pr. uge.

Her er vores historie med der dukker temmelig sikkert mange lignede beskrivelse op på nettet, face-book samt på mange af de andre eksisterende sociale medier

Vi ankom søndag den 21.juli.2013 og blev indlogeret, værelset er ok og svarende til forventningerne, mandag den 22. juli ses hotellet an og spisestederne begyndes at benyttes fra søndag, vi hører straks lidt ved nogle at de andre gæster, at der er en diarre/virus/bakterie, som folk får efter ankomst som er i omløb på hele hotellet. Tirsdag 23. juli omkring aften starter mareridtet med at min kone går i seng med meget stærke smerter i maveregionen. Vi kontakter lægen dagen efter og får piller. Hun er så syg resten af vor ferie, oppe et par dage, i seng nogle dage skiftende med diarre og andet maveubehag.
Mandag den 29.juli bliver jeg ramt af samme tur, men det går lidt værre, da jeg også må på klinik for at få drop i forbindelse med voldsom diarre over flere dage som ikke lige kunnne stoppes med piller.
Samme klinik havde i øvrigt haft 71 patienter i løbet den ene uge fra dette hotel.
Hvad er det totale antal så ikke, når man tager dem i betragtning, som har kontaktet hotellets læge, samt andre læger i området.

Hotellets informationsniveau og tiltag over dens gæster fandtes overhovedet ikke.
Maden er på flere af restauranterne i en meget dårlig kvalitet.
Spis kun frugt på stedet, der kan skælles og ellers sult
Køb eller få kun vand på flasker.
Undgå pool-områderne nogle kan være meget beskidte
Dårlig hygiejne på stedet, personalet i restauranter ved ta`selv borde bruger ikke handsker o.s.v

Ingen information til hotellets gæster om hvad der var i gang og hvad det skulle beskytte mod, eller hvordan man skulle foreholde sig til alle de tiltag som der ekstraordinært blev indført hele tiden. En morgen var der ikke mere ta`selv bord, men kun betjening via personalet, så blev det sløjfet, for andre tiltag kom og gik, men det holdt kun 1-2 dage, men desværre folk blev stadig syge.

Vigtigt under tegn på sygdom på stedet kontakt lægehjælp udenfor resortet, ellers er du ikke sikker på korrekt hjælp, hotellets læge er kun en lokal pengemaskine, du få ingen undersøgelse bliver kun tilbudt piller og mindste pris ved diarre 40-50 dollars. Dette også i tilfælde af det ikke hjælper med det tilbudte, så begyndes bare forfra og igen 40-50 dollars.

Lige pludselig inden vi skulle rejse fra stedet tilbydes en kompensation, en lille indrømmelse fra hotellet på et eller andet er helt galt der, jeg fik bl.a. tilbudt en kompensation eller refusion svarende til ca. 250 EUR og så helt grotesk tilbydes jeg et cerfitikat på en ny uges ophold på dette hotel, hvem tør benytte sig af et sådan.

Om det er fra maden, drikkevarer, dårlig rengøring, dårlig hygiejne, vandet i vandrør, pool, alle blev syge vides ikke men hotellet burde lukkes, til der var styr på problemet

Det er trods alt en udgift på ferien i 2 uger for os almindelige mennesker på 3.200 EURO,
Der bare er smidt væk og ingen ferie men kun sygdom…sygdom……og meget dårlig oplevelse delt med utrolig mange andre mennesker

Jeg tror, der kommer mange flere tilkendegivelser fra andre gæster fra bl.a. Frankrig, Tyskland og Italien som oplevede det samme mareridt
Kommunikation via receptionen glem det, der bliver ikke gjort noget at det der sker er, at alle henvendelse hertil blev tiet ihjel eller glemt måske endda smidt væk, og så skal man være heldig, såfremt der er noget personale som kan betjene en på andet end spansk.
Generelt virker alle sure ingen smil eller lign. til gæsterne

BLEV VÆK FRA DENNE HOTELKÆDE. DEN ER IKKE SIT ANSVAR BEVIST OVERFOR SINE GÆSTER

Jan Jensen

• Overnattede: juli 2013, rejste som par
Tak, Jan J
Anmeldt for 5. august 2013

Vi er en familie på 4 personer og vi har tidligere været i DR i Bavarro-regionen, hvor vi havde en fantastisk oplevelse.

Dominicus Beach levede ikke op til vores forventninger. Vejret og de dejlig omgivelser kan der ikke sættes en finger på, men nogen luksusoplevelse det var det ikke. Der var ikke meget smil og glæde over personalet, toiletterne var konstant uhumske men værst af alt så var maden på resortet ganske enkelt meget ringe. Om det det skyldes maden skal være usagt, men i hvert fald fik en diarre på ferien.

Vi var heller ikke særlig imponeret over gourmet restauranterne. En måtte man ikke have børn med på, og andre skulle man betale ekstra for. Det er der ikke meget all-inclusive over.

Mødte en gæst som var på på resortet for 3 gang, men som ikke ønskede at komme der igen. Hun var meget forundret over hvor meget kvaliteten var dalet på blot 2 år siden deres sidste besøg

Alt i alt er resortet et noget slidt og helt og aldeles standard. Søger du luksus så søg et andet sted.

• Overnattede: juli 2013, rejste med familie
Tak, kvoss1