“Wauw”

Pipo Cafe
Køkkener: Europæisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid

Wauw et lækkert sted! På vores ferie spise vi her 4 gange og alle gangene var det så godt.
Jeg er virkelig fan af deres drink Pipo Spritz som er dejlig frisk. Vi prøvede både deres tapas, lækre salater og burger - der hele var lækkert!

Dato for besøg: december 2022
Tak, Bettina L

Anmeldt 17. januar 2022

Rigtig god og meget velsmagende tapas, hvor man selv kunne sammensætte ud fra et stort udvalg af retter. Vi kom, der to gange og begge gange var vi meget tilfredse. God service og hyggelig stemning.

Dato for besøg: januar 2022
Tak, CarolineCB98
Anmeldt 28. december 2021 fra mobile enheder

Lækker tapas hos pipo. Der var mange forskellige retter at vælge imellem. Vi valgte rejer i hvidløg, osteplatte, kartofler med mojo, chili con carne, seranoskinke med melon, og bruschetta med tomat. Alt smagte skønt og virkelig sød betjening. Deres drinks (mojito med jordbær) var også lækker.
Det virker som om de fleste kommer og spiser deres tapas og det er en god ide at reservere bord :-)

Dato for besøg: december 2021
Tak, louisemA7708AA
Anmeldt 18. oktober 2021 fra mobile enheder

Vi har besøgt Pipo både til frokost og til aften. Begge gange fik vi super lækker mad og fantastisk service. Deres tapas kan helt klart anbefales. Så er I på udkig efter lækker mad på et sted der oser af hygge og atmosfære, så er det Pipo I skal besøge.

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, PiaC166
Anmeldt 22. august 2021 fra mobile enheder

Den bedste burger på Tenerife! Vi har været på øen mange gange og vi har prøvet burger fra flere steder, dog uden at gå efter noget bestemt. Vi fik en lækker velsmagende og saftig burger. Og den var stor nok til at vi blev mætte. Købte en liter sangria cava som også var fin. Ikke sød men heller ikke sur. Den kan dog fås bedre ;-) betjeningen var super sød og meget afslappende. Burgeren er hjemmelavet og på trods af at der er en sesam bolle som vi godt kan lide det, så får du en saftig bøf med smag i. Coleslaw ved siden af er heller ikke som det plejer. Også meget fint til retten. Steder er dog ikke særlig stort, men kan du få et bord, vil jeg anbefale dig at tjekke steder ud. Vi fandt det selv på Tripadvisor og fortrød ikke vores gåtur derhen

1  Tak, 907nielsn

Rejsende, der kiggede på Pipo Cafe, kiggede også på

Playa de las Americas, Arona

Har du været i Pipo Cafe? Fortæl om dine oplevelser!