226 $
Baobab Suites(Costa Adeje)
209 $
179 $
Besparelsesbesked! 21 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 21 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 228 $ pr. overnatning.

97 $
92 $
  • Restaurant
333 $
206 $
199 $
  • Morgenmad inkluderet
Sunset Bay Club by Diamond Resorts(Costa Adeje)(Meget for pengene!)
80 $
76 $
Hotels.com
  • Restaurant
Besparelsesbesked! 37 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 37 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 121 $ pr. overnatning.

63 $
59 $
  • Ved stranden
Besparelsesbesked! 45 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 45 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 108 $ pr. overnatning.

104 $
71 $
Besparelsesbesked! 16 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 16 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 85 $ pr. overnatning.

251 $
189 $
Priceline
  • Morgenmad inkluderet
465 $
445 $
iberostar.com
Anmeldt for 30. marts 2017

Lejlighederne bygget op omkring pool området, som små selvstændige bygninger indenfor "hotelmuren"
Terrassen ligger dog i de flestes tilfælde udenfor indgangen til lejlighederne, og er som følge heraf ikke særlig privat, da trafik til omkringliggende lejligheder passerer forbi.
Men fine store rum, og god mad i restaurant.

Værelsestip: Der er roligst i den bagerste del af resortet.
  • Overnattede: april 2016, rejste som par
Tak, Geden-Kurt
Anmeldt for 20. februar 2017 fra mobile enheder

Vi har besøgt Hotel Isabel i uge 7, 2017. Stedet levede helt op til vores forventninger.
Hotellet er stort, rigtig mange lejligheder, men de har formået at få det lavet som en lille by, med mange huse og gader med navne.
Vi boede i bungalow, med ialt 6 lejligheder. Vi boede på øverste etage, hvilket jeg vil anbefale, da nogle af de andre lejligheder have udendørs arealer der ikke havde så meget sol. Der var ikke udsigt til havet, men desværre til bagsiden af nabo hotellet. Mellem bygninger, som er det udendørs areal, der findes er en græsplæne. Der er plast havemøbler til hver lejlighed. Det er ikke helt så hyggelig som en altan, men er til gengæld er der mere plads.
Køkkenet er udstyret med præcis det der skal være, blandt mindre fryser i køleskabet.
Store og rene rum. Service på hotellet er meget imødekommende og hurtig til at hjælpe hvis der er behov.
Vi havde morgenmad med i opholdet. Meget stor udvalg, alt hvad hjertet begærer. Der er rigtig mange gæster der spiser i restauranten, hvilket betyder et støjniveau der ligger over det jeg synes om, men ellers fungerer det super godt.
Hvis vi skulle ønske noget, så var det internet i lejligheden. Der var forbindelse i receptioene, men der var mange der skulle dele. Stort poolområde, som desværre ikke fik taget i brug
Kan varm anbefale hotellet

Overnattede: februar 2017, rejste med familie
Tak, Gitte T
Anmeldt for 12. februar 2017

Netop hjemkommet efter en skøn uge 6 på Tenerife kan vi kun give hotel Isabel den bedste anbefaling. Skønne og overvældende madoplevelser i hotellets dejlige restaurant, hvor vi havde valgt at indtage alle måltider. Meget venligt og hjælpsomt personale alle steder på hotellets område. Gode og store værelser med gode senge.
Vores bedste oplevelse var en tur med bus til Teide og med svævebane det sidste stykke op - den tur kan virkelig anbefales.

• Overnattede: februar 2017, rejste med familie
Tak, Lise T
Anmeldt for 25. juli 2016

Vi har besøgt hotellet to gange, da vi var så glade for det første gang! Første gang, vi var afsted, var i september 2011, og anden gang i september 2012. Vi bestilte all inclusive begge gange, hvilket vi var rigtig glade for! Hotelpersonalet var altid smilende, og klare til at hjælpe med alt fra en ekstra pude, bestille taxi, m.m. I hotellets restaurant, var tjenerne rigtig gode til at spørge ind til, om maden var god, osv. I september 2011 overnattede vi i en villa, med eget spa, både indendørs og udendørs. Stort, lækkert overnatningssted! :) I september 2012 overnattede vi en lejlighed, hvilket også var super hyggeligt! Vi havde udsigt til poolen, og kunne nemt komme ned for at køle af med en svømmetur :)

Hotellet tæt på stranden, og tæt på udflugter, som f.eks. hvalsafari. Første gang, vi var afsted, var vi på hvalsafari (gåavstand fra hotellet), samt i Loro Parque (vi kørte med bus til Nordsiden af øen, hvor Loro Parque ligger). Siam Park ligger også tæt på hotellet, men der nåede vi ikke hen. Der var dog et marked lige overfor hotellet, som vi besøgte 2-3 gange :)
Den anden gang, vi var afsted, var vi yderligere på u-båd udflugt, hvor vi skulle køre et stykke vej med bus (ca 40-60 min, mener jeg)... En fed oplevelse, selvom der ikke var så mange spændende fisk at se, som vi havde håbet på.
Hotellet ligger tæt på stranden, hvor der er mange lækre spisesteder, samt flere steder, hvor man kan få en "behandling" ved de "berømte" Garra Rufa fisk, der spiser føddernes hårde hud :) Vi fandt også to shoppingcentre ved stranden, som vi besøgte nogle gange :)

Hotellet får 5 ud af 5 stjerner herfra - både for det dygtige personale, for beliggenhed, for maden, skøn overnatning, m.m.

• Overnattede: september 2015, rejste med familie
Tak, Maria L
GFHoteles, General Manager hos GF Isabel, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. juli 2016

Kære Gæst,
Tak for at skrive din slags gennemgang af vores hotel. Vi er glade for, at du nyder dit ophold hos os. Vi ser frem til at se dig igen snart.
Venlig Hilsen
General Manager.

Anmeldt for 13. marts 2016

Hotel Isabel ligger dejligt centralt placeret. Lejlighederne er pæne og store. Personalet yder alle steder en god og meget venlig service!!. Maden er fantastisk, flot anrettet og velsmagende!! Da hotellet nok henvender sig til især børnefamilien, er der en del støj i restauranten samt ved poolområdet. Der er hver aften underholdning med div. gode shows!! Der kan tilkøbes all.incl. med mange muligheder for mad, drikke og kan anbefales, dog kunne hotellet med rimelighed overveje at tilbyde en bedre kvalitet i rødvinen til maden!!!! WiFe er kun tilgængelig i receptionen og delvis i poolområdet, kunne nok forventet, at et 4-stjernet hotel også havde dette i lejlighederne!! Samlet set levede Isabel op til vores forventninger og kan absolut anbefales!!!!!

• Overnattede: marts 2016, rejste med venner
Tak, Trend8700
GFHoteles, General Manager hos GF Isabel, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. marts 2016

Kære Gæst,
Tak for din deling dine indtryk af vores hotel. Det er rigtigt, at vi i perioder har mange familie gæster og børnene kan være lidt støjende til tider. Vi sætter pris på dine positive kommentarer om vores centrale beliggenhed og vores velsmagende mad; særlig tak også for Deres venlige bemærkninger om vores venlige personale. Vi glæder os til at se dig igen.
Hilsen General Manager.