Anmeldt 2. januar 2017

Vi tilbragte julen 2016 på El Duque. Vi havde booket et superior værelse og havde et fint værelse på 2. etage med en god beliggenhed.
Personalet var søde og hjælpsomme, og især tjenerne i restauranten og baren var meget venlige. Der var all inclusive og maden var ok. De lavede lidt ekstra ud af det den 25. december, og der var også en mexicansk aften.
Det store minus var dog den iskolde pool. Det store poolområde havde et afskærmet børneområde, men vandet i hele det store område var meget koldt. Det var ikke særlig rart for børnene (og de voksne)

Værelsestip: De øverste værelser er ikke forstyrret af aftenunderholdningen, men altanen er til gengæld ikke så stor.
  • Overnattede: december 2016, rejste med familie
1  Tak, Flemming19
Anmeldt 11. januar 2016 fra mobile enheder

Vi boede her i 14 dage og nåede at blive lidt trætte af aftens buffeten. Havde en dejlig lejlighed med en stor terrasse, lidt for tæt på baren hvor der er underholdning hver aften til kl. 24. Alt i alt et okay hotel til prisen. Rejste med Star Tours.

Overnattede: januar 2016, rejste med venner
Tak, Inge M
Anmeldt 23. december 2015 fra mobile enheder

Levede op til forventningerne som et familievenligt hotel med en udmærket buffet til både morgen og aftensmad. Frokosten var dog lidt kedelig.
Fin lille lejeplads venligt personale i Miniklubben.
Kan klart anbefales til børnefamilier.

Overnattede: december 2015
Tak, Anders N
Anmeldt 9. juli 2015 fra mobile enheder

Super lækkert hotel. Vi valgte at bo på øverste etage. Her er lejlighederne rigtig store og pænt møbleret. Der er er godt køkken hvor man kan lave mad. Vi havde valgt All INCLUSIVE. Her er maden rimelig. De 2 tema aftener vi havde på en uge, var rigtig gode. En gang med mexicansk og en gang med kinesisk. Poolområdet er utroligt lækkert. Personalet er rigtig imødekommende og rigtig venlige.

Overnattede: juli 2015, rejste med familie
Tak, Henrik S
Anmeldt 19. november 2014

Lejlighedshotel 700 fra strand. Godt poolområde, bar og restaurant. Store lejligheder. Alt pænt holdt og rigtig god standart på rengøringen. Personale venlige og imødekommende. Minusser er de ekstremt mange småbørnsfamilier der var på dette tidspunkt og dom gjorde det til en blandet fornøjelse at bruge poolområdet og restauranten. Ligeledes total mangel på mulighed for wi fi - vi skriver trods alt 2014

Overnattede: november 2014
1  Tak, Born03