“God betjening og dejlig pizza - gluten fri retter”

Ristorante Pizzeria Italia
Køkkener: Italiensk, Pizza, Pub
Anmeldt 17. februar 2018 fra mobile enheder

Vi fik de bedste italienske pizzaer og en gluten fri lasagne. Afslappende stemning med plads til både børn og ældre.

Pizzaer koster ca. 10 €/stk., og de er virkelig gode!

3  Tak, hattemus

Anmeldt 5. februar 2018 fra mobile enheder

Hvad der skulle have været en hyggelig par middag blev en larmende aften på Italia.
Stedet er en del af en ved siden af liggende sports bar, og på selve Italia var der også smidt et par storskærme op. En trafik af mere eller mindre fulde mennesker ud og ind af restauranten og høje tilråb til aftenens kamp var ikke hvad vi synes hører til når man går ud og spiser . Vi fik pasta carbonara og cheese cake. Maden smagte godt. Vi bestilte kaffe til vores cheese cake, som først kom på bordet da vi havde spist desserten.

Tak, t0verandik
Anmeldt 3. december 2017 fra mobile enheder

Dejlig tapas til forret. Alt pasta er håndlavet og det kan smages. Lidt for meget opmærksom fra betjeningen.

Tak, Jacob M
Anmeldt 4. februar 2017

Hej !
Vi har været så mange gange på Lanzarote, men oplever stadig noget nyt
Det her er en familie, der vil noget, en fantastisk oplevelse, vi ønsker dem alt det bedste i fremtiden og er sikker på det går, med den entusiasme de ligger i fremtiden, dejligt at se, en familie der står sammen med Luna,der er med i det hele , vi følte det som vores egen "lille" familie og maden er super, det er bare kvalitet, vi kommer tilbage og som vi sagde you allways welcome in Bali and hope the trip to Roma With Luna was okay ?
You can try Google so next time we have some sing a long
Thank you for the Music
Best and kindly regards
Kirsten & Ole Hegelund

Tak, Ole H
Anmeldt 28. januar 2017

Anmeldt 17 januar 2016

Sikken et sted, når der står Italia på skiltet på 1 etage så er det ægte italiensk mad der bliver serveret, det var så godt at man sagde Wow har aldrig fået noget så godt, ikke nok med det så sang og spillede ejeren det var så hyggelig. det var ægte Italiensk, besøgte også stedet i Januar 2016

Tak, Jørgen S

Rejsende, der kiggede på Ristorante Pizzeria Italia, kiggede også på

Puerto Del Carmen, Lanzarote

Har du været i Ristorante Pizzeria Italia? Fortæl om dine oplevelser!