“RIGTIG GOD OPLEVELSE”

Køkkener: Asiatisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 2. december 2017

Super dejlig veltillavet mad, og meget at vælge imellem, og god service, med priser jeg opfatter som rimelige

Tak, Kurt R

Anmeldt 6. december 2015

Så har vi igen besøg Lanzarote, Poerto Del Carmen og besøgt denne restaurant, som regel som en af de første, og næsten sikkert den sidste inden vi skal hjem. De laver god asiatisk mad, meget velsmagende. Der er en god atmosfære, restauranten er ikke mega stor, og derfor lidt hyggeligere end et par andre mega store. Personalet med "Jane , Lin Lee i spidsen gør alt for at man føler sig velkommen, og følger nøje med i, om alt er vel, og selv om der måske er gået næsten et år fra forrige besøg, bliver man med det samme genkendt af Jin Lee og bydes velkommen tilbage. Vi var der desværre kun en uge, men besøgte stedet 2 gange, så stor tak fra min datter og mig

Anmeldt 16. november 2015

Fik noget koldt at drikke samt kaffe og kage. Utrolig venlig personale. Den unge tjener havde været i Odense og vi fik talt lidt dansk. Der var utrolig rent og smukt i restauranten .Borddækningen var fantastisk at se på. Vil vende tilbage dertil.

Tak, 27.102.727
Anmeldt 7. januar 2015

Har igen under sidste rejse her i december, besøgt denne restaurant, både til frokost og aften. Maden er ret autentisk, de har både thai og kinesisk mad.
Personalet om aftenen var de samme, som under besøg december 2013, og april 2014, og selv om der denne gang var gået 8 måneder, blev man øjeblikkelig genkendt, og budt velkommen.

De gør meget for, at man føler sig tilpas.

• Stemning
Anmeldt 13. april 2014

Besøgte denne rest. første gang i december 2013, spiste der 3 gange i løbet af en uge, var der så igen april 2014, og spise der det meste af en uge.
De har et godt menukort, maden er asiatisk, dvs. Sushi, Thai og kinesisk. Deres man er ret autentisk, minder meget om det man får, i hvert fald i Thailand og Kina, Japan har jeg/vi endnu ikke besøgt. Samtidig er personalet meget opmærksomme på, om gæsterne har det godt, og hygger omkring dem, man føler sig meget velkommen.

• Stemning
Tak, Helena R

Rejsende, der kiggede på Sunshine, kiggede også på

Puerto Del Carmen, Lanzarote

Har du været i Sunshine? Fortæl om dine oplevelser!