“Aftensmad på vores ferie på Lanzarote, var en restaurant der blev besøgt flere gange grundet god og børnevenlig mad 🍽🍷”
Anmeldelse af Nico's Parque Tropical

Nico's Parque Tropical
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 17. februar 2018 fra mobile enheder

Utrolig hyggelig restaurant med fantastik betjening og god mad til rimelige priser, helt fantastik betjening og i dagens anledning udklædt grundet Carnaval på Lanzarote

Tak, Tina M

Anmeldt 17. februar 2018 fra mobile enheder

Gluten free!

Deres pizzaer er gode og billige. Vi kom på restauranten mange gange (kunne huske den fra året før, hvor vi også besøgte den mange gange). De har mange gluten fri retter (også gluten fri pizza).

Tak, hattemus
Anmeldt 7. januar 2018 fra mobile enheder

Vi har lige været i Puerto del Carmen i en uge hvor vi endte med mad fra Nicos flere gange, da bøfferne var fantastiske, god service, gode priser og bedst af alt vi kunne få pizza og pastaretter samt hvidløgsbrød glutenfrit og meget velsmagende.

Tak, Mille N
Anmeldt 14. december 2017

Igen i november 2017 besøgte vi Nico`s. Kan ikke få nok af den gode stemning ,herlig persolale og den lækre mad. Prøv deres garlicbrød, uhm. Alt andet er også lækkert. Kommer igen næste år.

Tak, 27.102.727
Anmeldt 20. marts 2017

Vi spiste mad derfra 3 gange. den ene i selve restauranten og det var rigtig lækkert. Personalet var meget venlige. 2. gang var take away pizza - også ganske ok, men vores lokale pizzamand i Danmark er dog bedre. 3. gang var også take away men af nød. Der var et kæmpe karneval i byen og ALLE restauranter var optaget. Vi bestilte ala carte, men det var ikke godt.
Spis på selve restauranten og du vil ikke blive skuffet!!

Tak, Jesper N

Rejsende, der kiggede på Nico's Parque Tropical, kiggede også på

Puerto Del Carmen, Lanzarote

Har du været i Nico's Parque Tropical? Fortæl om dine oplevelser!