Anmeldt d. 22. februar 2017

Rigtigt dejligt hotel, pænt og rent værelse. Fantastisk morgenmads buffet, opmærksomt personale. Forskellige aktiviteter tilbydes. I gå afstand fra hotellet findes div. butikker og rigtige gode restauranter. Hotellet er et rigtigt godt sted til et vinterbreak.

Værelsestip: Vælg et værelse med havudsigt.
Dato for ophold: marts 2016
Tak, Poul H
Fernando B, Gerente hos VIK Hotel San Antonio, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. marts 2017

Dear Poul H,
Tak for dine kommentarer. Vi er glade for, at din vinterferie have været rart for os, og vi håber at se dig snart
Venlig hilsen,
Fernando

Anmeldt d. 6. marts 2016

Et rigtig godt hotel som vi varmt kan anbefale. Overalt er der rent og pænt. Omgivelserne omkring hotellet er fantastiske. Personalet venligt og imødekommende.
Maden rigtig god. Underholdning hver aften. Et hotel for det modne publikum. Vil du bo godt, have god mad, fantastisk beliggenhed midt i det hele og lige ned til vandet er San Antonio et godt valg

Dato for ophold: marts 2016
1  Tak, lunte11
Anmeldt d. 29. juli 2014

Fantastisk dejligt hotel lige ned til vandet og tæt på den lange strandpromenade med masser af butikker. Fantastisk morgen-, middag- og aftenbuffet med alt hvad hjertet kunne begærer. Man kan tilkøbe all inclusive. Gode poolsom dog kunne virke lidt overfyldt til tider. Fantastisk aftenunderholdning med både show og musik. Her kommer vi igen.

Værelsestip: En fløj var ud til tennisbaner som kunne virke lidt forstyrrende. Havde bestilt værelse med havudsigt, men den var meget begrænset grundet placering på 2. sal og med store palmer som skyggede, men alt i alt ok.
Dato for ophold: januar 2014
3  Tak, revo979
Anmeldt d. 8. februar 2014

Super hotel med alle faciliteter og liggende helt ned til vandet, med masser af pools med forskellige vandkilder (fersk-saltvand o.l.) Lækker morgenbuffet, og ligeledes aftenbuffet med alle specialiteter som kunne ønskes - assisteret af kokke og tjenere oppe på dupperne.
Hver aften nyt show med virkelige spændende kunstnere og dans

Dato for ophold: februar 2014
4  Tak, 111212jensen
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 25. september 2011

Første gang på Lanzarote, hotel blev anbefalet af venner & skuffede ikke. Vi var vilde med det, de fleste ansatte meget venlige (receptionen kan være lidt kort for hovedet), meget, meget rent overalt og rengøringen er meget god. Vores værelse 0126 var i stueetagen (til trods for vores anmodning om at bo på en høj etage), men vi klagede ikke, da det var et dejligt værelse med dobbeltseng. Haveudsigt, men stille, med balkon. Maden syntes vi var meget god og meget rigelig, men gik i byen nogle få gange i uge 2 for at få noget variation. Svømmebassiner er super, masser af solsenge, stranden er lige ved poolen, men vi gik ned til den store strand for at svømme. Havvandet er varmere end pools, men det er ikke en klage. Masser af barer, restauranter og butikker inden for få minutters gåtur - ud ad fordøren til højre og på den anden side af gaden er Harp Bar et rart, venligt sted for et par øl & de har RTE på tv'et (hotel har ITV, 2 filmkanaler, Sky News, CBS Drama). Hotellet har generelt et midaldrende publikum, underholdning i baren om aftenen er meget godt - kopibands de fleste aftener (flamenco én aften) og derefter dans til lokal gruppe hvis man føler sig energisk! Det tager 40 min. at gå langs promenaden til den gamle by/havn. Katolske Kirke ligger på havnen over for La Lonja restaurant, 11,00 om søndagen eller 20.30 lørdag aften. Busstoppested uden for hotel - lokal bus til den gamle by (moderne indkøbscenter) eller til Arrecife eller Playa Blanca. Fra havnen er der en dejlig gåtur til Puerto Calero - gå langs strandpromenaden og så op ad trapper & tilbage, og følg stien op på klippetoppen, så kan man gå hele vejen til Puerto Calero (stien bliver et spor efter et stykke tid, men er stadig sikker) - smuk marina med restauranter & dyre butikker. Lokal bus tilbage eller tage vandbussen - det er det værd på grund af udsigten.

5  Tak, mikeol
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original