“Kvalitet i feriebyen”

Køkkener: International
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 26. december 2017 fra mobile enheder

Endelig en restaurant med kvalitet og med fokus på råvarer i en ferieby, hvor fed og intetsigende mad ellers fylder meget.
Charmerende betjening og gode priser.
Vi fik forret, hovedret og en flaske Volcano for ca 30€ pr. mand incl. drikkepenge.
Jeg fik en fantastisk entrecote og min mand bestilte en perfekt and.

Dato for besøg: december 2017
Tak, 529ullaa

Anmeldt 15. april 2017 fra mobile enheder

Vi havde bestilt bord til juleaften (d 24 dec) vi var 8 voksne og et barn (1 år)

Det virkede ikke til de var vandt til småbørn på resturenten da de ikke havde en barnestol. Dette problem blev dog løst rigtig hurtig. Først ved at sætte 2 stole oveni hin anden, for så 5 minutter efter at ha hentet (lånt tænker jeg) en barnestol. Rigtig hurtig og god service !

Vi bestilte lidt blandet tapas til forret som deling alle 8 imellem og det var super lækkert.

Til hovedret fik vi lidt forskelligt, alt sammen i høj kvalitet.

Resturentens engelsk kundskaber er ikke i top, men det gør de op for med et smil og fantastisk betjening.
Jeg kan ikke anbefale denne resturent nok. Den er bestemt et besøg værd hvis man er på disse kanter.

Tak, Kristian T
Anmeldt 1. februar 2017

Pæn restaurant på hovedgaden, der dog ikke har havudsigt. Maden var god og vi fik en rigtig god salat (8½€). Venlig betjening. Bemærk at der til priserne tillægges 7% i Skat!

Dato for besøg: januar 2017
Tak, NielsKoustrup
Anmeldt 29. december 2016 fra mobile enheder

Godt menukort og rigtig god mad. Måske lidt for fint til at have børn med. Rimelig service, men ikke så imødekommende.

Tak, Frederik S
Anmeldt 4. december 2016

Vi besøgte stedet for 3 år siden og stedet begejstrer os stadig.
Lækker veltilrettelagte retter.
Denne gang fik vi chateaubriand og til dessert chokoladekage og æble dessert. Alt smagte fantastisk. Et sted der klart kan anbefales. God og hyggelig service

Tak, bennydanmark2015

Rejsende, der kiggede på Las Vegas, kiggede også på

Puerto Del Carmen, Lanzarote

Har du været i Las Vegas? Fortæl om dine oplevelser!