Tusmørke vandring

Denne guidede tur blandt kunstværkerne med lanterner, som blev afsluttet med suppe i Det Gotiske... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden

DortheM7
Nykøbing Falster, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 24. juli 2020 fra mobile enheder

Super fed oplevelse for hele familien - vil anbefale det til alle. Vi kom kl. 10 og brugte 3 timer - da vi kørte igen kl. 13 var parkeringspladsen fyldt.
Husk at gi' en entré skilling, til at støtte det gode formål.

Tak, DortheM7
Anmeldt d. 21. juli 2020 fra mobile enheder

Man bevæger sig rundt i skoven mellem kunstværker, træer og installationer. Spændende at lede efter og finde gemte værker. Den nordlige del er kuperet. Vil man det hele igennem, så afsæt mindst et par timer. Der må kun kravles og leges på Skovsnogen. Der er borde og bænke til frokosten.

Tak, pr2621
Anmeldt d. 20. juli 2020

Stedet er et besøg værd, selv om man ikke er specielt kunstinteresseret. Kunstværkerne må absolut betegnes som meget moderne og selve "udstillingen" er i meget interessante omgivelser. (I en skov)

Tak, iaw2015
Anmeldt d. 19. juli 2020 fra mobile enheder

Det blev en hyggelig skovtur, hvor vi fik set en masse kunst i forskellige afskygninger. Det var nemt at finde rundt og der er rig mulighed for at nyde en medbragt kurv. Jeg savnede dog lidt mere info. om de enkelte værker, hvad er tankerne bagved og hvordan er de opstået. Jeg vil dog stadig anbefale Deep Forest Artland, da det sætter tankerne igang.

Tak, mortenr331
Anmeldt d. 12. juli 2020 fra mobile enheder

Der er frivillig entre på 20 kroner til skoven hvor der er placeret 73 kunstværker. Ruten er 3,5 km lang og kan deles op i hhv. Nord- og Sydskoven.

Tak, 781mettep