“Hyggeligt og lokalt familiespisested der smager af grækenland”
Anmeldelse af Pelagias Yard

Pelagias Yard
Køkkener: Græsk, Middelhavsområdet, Sund, Grill
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Frokost
Anmeldt for 23. juni 2017 fra mobile enheder

Virkelig hyggeligt og godt spisested hvor alt produceres økologisk af familien. Der er en utrolig hyggelig atmosfære og værten er meget værnende om sine gæster og taler meget godt engelsk. Maden er lækker og krydret efter græsk tradition. Jeg kan meget varmt anbefale det - så 5 stjerner herfra

Tak, Prusselusken

Anmeldt for 19. juni 2017 fra mobile enheder

Fantastisk lille sted, hvor meget af deres mad er hjemmelavet fra deres egen køkkenhave og dyr
Udvalget er ikke ret stort, fordi maden er lavet fra bunden.
Man gør klogt i at bestille dagens ret.

Tak, Andreas N
Anmeldt for 19. juni 2017 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse, lille hyggelig autentisk familie restaurant.
Lækkert mad og super service.
Virkelig et besøg værd.

Tak, Dan S
Anmeldt for 19. juni 2017 fra mobile enheder

Det dejligste mad. Lokale råvare fra egen farm. Familie drevet lille restaurant. Utrolig hyggeligt indrettet og super god betjening.

Tak, lcvillum
Anmeldt for 11. juni 2017 fra mobile enheder

Grillet lam m. Lækker kylling i citronsauce. Grillet feta. Vi gik derned flere gange. Og ejerens mor stod i køkkenet og var fuld beskæftiget med alle de gæster som det lille sted havde. Det lignede ikke noget udefra. Det eneste jeg vil sige er at vi en af dagene fik en George salat der havde stået længe og var lidt kedelig.

Tak, Hannah F

Rejsende, der kiggede på Pelagias Yard, kiggede også på

Georgioupolis, Apokoronas

Georgioupolis, Apokoronas

Har du været i Pelagias Yard? Fortæl om dine oplevelser!