“Fantastiske omgivelser og rigtig god mad”
Anmeldelse af 9 Muses Restaurant

9 Muses Restaurant
nr. 4 af 39 Restauranter i Gouvia
Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 16. september 2015 fra mobile enheder

Vi besøgte stedet to gange under vores ferie, første gang fik vi laks og sværdfisk, anden gang en stor Steak.
Alt super godt tilberedt og serveret af meget smilende tjenere. Hurtig og god betjening, og til rimelige priser.
Kan absolut anbefales

Tak, tdstolle

Anmeldt 7. august 2015

Det er byens bedste spisested. Lækker lammechops, store steak, super sødeste serveringspiger, stedet ser rent og tiltalende ud.

Tak, Helle B
Anmeldt 22. juli 2015

De 9 Muser er en lidt finere restaurant i forhold til de andre i byen. Personalet må helt sikkert være valgt på udseendet, da de var meget smukke (som muser) men ikke helt vildt gode tjenere. Maden var uovertruffen lækker, desværre fik min søn en juice med slim i, men ikke noget ekstra som plaster på såret.

Tak, Anne L
Anmeldt 24. maj 2015

Afslappet atmosfære. Lavt støjniveau. Maden er i top. Fantastisk personale, der altid er tilstede, men ikke påtrængende. Spiste der 3 gange indenfor 14 dage. Korfu igen? Vi kommer der..

1  Tak, KE J
Anmeldt 9. august 2014

Et lidt dyrere sted, men maden var også en klasse over de fleste andre steder. Frisk fisk var på menuen og de var gode til at forklare hvad de anbefalede som dagens bedste

Tak, Kim Ø

Rejsende, der kiggede på 9 Muses Restaurant, kiggede også på

Har du været i 9 Muses Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!