“Hyggelig restaurant, lækker mad.”
Anmeldelse af Bella Ellada

Bella Ellada
nr. 15 af 39 Restauranter i Gouvia
Køkkener: Græsk, Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 29. august 2016

Rigtig hyggelig restaurant med god betjening og lækker mad.

Vi besøgte Bella Ellada to gange i løbet af vores uges ferie. Begge gange til frokost. Maden var upåklagelig og betjeningen var venlig og god.

Deres hvidløgsbrød, som består at lækker pizzabund med hvidløg, olie og krydderier, er uden sammenligning den bedste vi har fået på Corfu.

Tak, Thomas O

Anmeldt 16. maj 2016 fra mobile enheder

Tun med salat, husets rødvin og pizzabrød med tzatiki. God og venlig betjening. Det tog lidt tid med maden, da der var mange gæster og kun en tjener.

Tak, Theresa J
Anmeldt 16. september 2015 fra mobile enheder

Besøgte stedet under vores ferie to gange. Meget rimelige priser, men lidt kedelig og langsom betjening.
Fik pasta og moussaka, som kunne være bedre.
Mange andre og væsentlige bedre restauranter findes i Gouvia til samme priser.

Tak, tdstolle
Anmeldt 7. august 2015

Middelklasse restaurant med godt udvalg. Hvidløgsbrødet smager af noget. Tjeneren anbefalede pizza, men stifado og grillede kæmperejer smagte super godt.

Tak, Helle B
Anmeldt 15. juli 2015

En oplevelse af de gode, maden til udmærkede priser, venligt personale, god underholdning,god placering

Tak, teddy b

Rejsende, der kiggede på Bella Ellada, kiggede også på

Har du været i Bella Ellada? Fortæl om dine oplevelser!